"King Arthur: A Legenda di l'Spada": i primi impressioni di critichi nantu à a film Guy Ritchie

U direttore britannicu Guy Ritchie pò esse stampatu in una categurìa di "classici viventi", in quantu, e quelli cinematografici venerables pò mancu fà parechji sete. In ogni casu, questa hè l'imprissione quandu avete acquisto cù i critichi "nantu à u situ web di l'aghjurnamentu di rivista prufessori.

A classificazione di l'insurgenu storicu nantu à questu recursu era ridículu 15%! È questu hè unu di i risultati più boni di l'annu currentu. Chì si scrive nantu à a nova idea di Warner Bros.?

Doppu a stampa, chì implica culleghi veri, cum'è Jude Law, Charlie Hannem, Annabelle Wallis, Hermione Corfield, Cathy McGrath, dìcenu diverse cose. Ma u messaghju principali hè: "Un bellu fondu di nunda". Ciò chì successe à l'autore di i filmi "Revolver" è "Big Kush?". Forsi si cuminciò à cambià u gustu, o hè questu tempu per mudificà u squadra di scrittura?

U colpu di critica era causatu da una trappula inarticulata, un scogliu di battaghja di forte forte. U direttore hè accusatu di "a mancanza di una ànima", a sensazione è a influenza enorma di i so fora di u visor. Questu hè un fallimentu!

David Beckham: da publicità à a big screen

Avemu usatu u prugramu di football David Beckham in a maghjina in i spazii publicitarii, sia a prumuzione d'una altra linea di vigilazione o di underwear. Questu tempu, u midgettu guaritu hà prubblicitatu di pruvà com'è cavaleri. Hè nutate chì i cicati è l'armatura medievale sò assai in u so fàccia.

Ma se avemu parlatu di u talentu chì facenu di u favore di u publicu, l'opinioni sò divisu. Qualchissia u rolu chì ghjera in "King Arthur: A Legenda di l'Spada" ùn hà micca piace à tuttu, ma qualchissia ancu un attore novu in praendu.

Leghje ancu

Hè stata d'aspittà per a risposta da l'audienzia massima, ricorda chì l'estremu di a storia filosa hè prevista per noi u 11 di maghju.