I scossi di i zitelli

Omi giovani sapanu quantu impurtante hè di cumunicà cù un zitellu. In i primi anni di vita, i migghiori muggini spessu utilizanu un such elementu di u folkloru di i zitelli perchè chjese. Eccu sò poemasi corti chì vi permettenu di divertì u criatura, per interessa è riri.

Caratteristiche di i belli

In queste versi o canzoni, un avvenimentu hè scrittu, l'attore di quale pò esse un animali, una persona o un pappu. Eccu sò scritti brevi di fàuli, scritti d'una manera chì permette di guardà l'attinzioni di i zitelli. Questu hè facilitatu da e ripitizioni, rimi di parechji, un ritmu distinto, una scrittura viva.

I riuli di ghjuvanotti, l'accusavanu aiutu à u cunniscenze di u zitellu cù u mondu à u circondu, permettenu di distractà, per interessa. E aiutanu à stabilisce u cuntattu cù i genitori è u zitellu. Inoltre, una creatività tali eleva l'umore di u zitellu, dà emozioni pusitivi, chì hè necessariu per u sviluppu cumminciale .

Tipi di canzuni di i zitelli - chjude

A maiò parte di i versi sò ricurdati faciule, è per capiscenu di u core, hè abbastanza per a mamma di ripetiri solu un paru di volte. Ma puderete apprezzate sfarenti opzioni, è u zitellu se prununziarà averà esse cumparisci cum'è a più. Perchè u più chjucu, pudete selezziunà i chjosi di i zitelli, familiar à tutti di a zitiddina.

Purtunatu di pezzu in le boschi,

Piglia pani, canta canzoni.

Di colpu, un bagnu scuntru davveru davanti à l'omi,

Mishka era ingeratu è u so pede .

***

Ci hè una curnutu di caprettu pè i zitelli,

Quale hè chì manca manghjà,

Quale hè chì ùn porta micca latte,

Cares, cares.

I figlioli sò felice di sèntenu canzelli, l'eroi di quali sò animali o avè. Questa creatività permette a mamma per distraisce u zitellu, per calma.

U cane in a cucina fremite tortu.

U ghjattu in u ciseau sa crava i ghjetti.

Un gattu cusci un vistitu in a finestra.

A gaddina in i stivelli stette i pavimenti.

Hà arricchitu l'alcuna, hà messu un pisu:

- Fate nantu à a matta, sottu u fogghiu, nantu à u cannelu.

***

Petru-Petya-Cockerel,

Petya hè una pettine bianca,

In u percorsu passa

E truvò un centesimu,

Aghju compru u mo maggio,

Un chicken - earrings.

***

Dariks, dariki, moschi anu aghjustatu.

Vylis, torciata, torciata

È cullonu à a machina -

Kus!

Hè cunnisciutu ancu questi belli ghjastimonii piccani, cum'è parechji altri ou flip-flops. In u so travagliu, in una forma incredibile, un fenomenu o accionu hè ghjucatu. Ma per u fattu chì hè familiar à u zitellu, ellu aghjunte rápidamente u situ curatu di e cose. I rimi simili simili di i vechti viechi. Ùn sò solu di divertirle i figlioli, ma dinò l'aiutu ancu di u sviluppu di l'imaginazione è di l' imaginazione .

A primavera hà vinutu à noi per noi

Cu sledges, patine!

Spruce da u boscu hà portatu,

Candele cù luci!

***

Chì qualchissia di ughellu ch'elli corse,

Eve e cibo?

Quale hè per quellu?

Forsi i cavalli sò in u carru?

Micca! Fughjenu da u scantu,

Chì cresce cù a tortuga!