E boni modi per i zitelli

Crià, a so propria unita è stile, ogni ragazza cerca di piglià in cuntattu tutti i so cumpunenti. Allora pudemu passà l'ore in u ginè chì prova di ottene a figura ideale, seguità a novità di a moda, di mantene l'occasione, avemu visitatu regularmente l'attrezzi è l'esteticista, affinchendu chì a nostra pelle è capelli miranu sani è beninati. Tutti issi sforzi sò assai tìpichi di u sessu più bellu è sò incurificati in a cuscenza femminile da a natura stessu. Ma ùn scurdate micca chì l'apparenza ùn hè micca sempre un rolu decisivu. Ancu a donna più bella è stylish ùn pò micca pruducia micca a bona impresione di un cumpurtamentu terribili. Fighjure nantu à e reguli guariscenza generale è micca di u regula di e boni modi.

Perchè i boni manerli?

Hè impussìtellu ùn deve ignurà u fattu chì vive in una sucità, è ciò chì dicenu di a libertà d'esprissioni, règuli è restrizioni, e si applijanete à tutti senza esvisione. Seguramente, l'observanza di normi in modu generale è di modu di cumpurtamentu formanu a cultura di una persona. Eccu alcuni exempli di boni modi per i donne per ogni ghjornu:

  1. U principale di regula per una ragazza cù boni manercii hè u rispettu di a delicata. In a vita di u ghjornu, ci sò spessu situazioni induve a vostra tactfulness serà ghjudicata nantu à mèttitu. Per esempiu, avarà una opinione in un inesessuali cum'è una zitella culturale, se ùn fate micca parlà forte è ùn anu micca longu cunversione nantu à u telefunu in locu pùbblicu, cumprese u trasportu; Ùn stabilisceranu micca l'interlocutore, ùn fate di esse capimachja in una visita, avvistemu à esse tardi.
  2. A moderazione o a regula di u "golden mean" applicanu in a cumunicazione, in l'alimentariu, in l'alcool, hè ancu cunzidutu una funzione distintiva di a persona educata.
  3. A precisione, inorenti non solu in l'aspettu, indica boni modi.
  4. A mancanza di abitudine di chiarizzarici, à qualchì volte per a donna, ma hè assai stimatu per l'etiquette.
  5. È hè chjaramente è assai impurtante per a zitella di observe tactfulness in relazione à u so cumpagnu.

È ùn hè micca una lista completa di u bon tonu. Una zitella chì hè cunnisciuta da a lista completa di i boni prudutti è l'appricà di micca in a cumunicazione ùn devenu micca dumandatu da perchè sò necessità.