Nazivin pè i zitelli

Questa fastidia, cum'è un friddu, si trova in i zitelli d'ogni età. I parechji sò preoccupatu di ciò chì hà da scatcherà o lavè u nasu di u babbu per rinfurzà un sintomu displeggiatu. A nazivin di ghjuventù - una droga moderna di u friddu cumuni, chì hè liberatu in diversi formi per i zitelli di ete età.

Quandu sò e zitelli appiicati à i zitelli?

Sceglite a dosa correcta

  1. U figliolu sottu à l'età di un mesi Nazivin in a forma di 0.01% sò cunsigliate per dilute da l'acqua distillata o l'acqua per inintrazioni: 1 ml di a droga - 1 ml d'acqua. Bury ogni passaggiu nasali una sola goccia à un tempu, micca più di 2 volte à ghjornu.
  2. Per i zitelli d'un mese à un annu, nazivin 0.01% hè prescribed per 1-2 oghji à 3 volte à u ghjornu.
  3. Per i zitelli d'1 à 6 anni, iddi designanu una nasivin di 0.025% 1-2 droppi 2-3 volte à u ghjornu.
  4. Un spray nasale per i zitelli hè indicatu per i zitelli d'1 à 6 anni di età. L'spray hè una durazione più larga di 12 ore, perchè vene prescribed for 1 injection in ogni passaghju nasale nunda più di 2 volte à ghjornu.

A droga per tutti i gruppi di i zitelli ùn deve micca usata più di 5 ghjorni. L'usu prolongatu di nasivine reduciu significativamente a so effikaċja è pò porta à rinitis atrofi, in a quali a mucosa di u nasu hè danatu è ùn pò micca funzionà degne.

Cum'è qualsiasi altri pruduzzione medica, nazivin deve esse prescrittu solu per un medico, perchè avè parechje contraindicazione per aduprà, cum'è a diabetes, o rignimi è malatie coriu.

L'opinione di i pediatrici

U mercatu per naziunamentu farmacologicu hè moltu longu, e medichi, basati nantu à a so pròpia prupositu, anu fattu a so opinione annantu à sta droga.

A cumpusizioni di a nazivina di i zitelli includenu l'ingredientu attivu oxymetazoline, chì ùn solu ùn hà micca un esempiu di u vasocitribizzioni, ma ancu pruvate à l'addiction persistenti. U sustegnu hè cusì: u so effetti reduci u diametru di i vini sanguini in u nasu, cusì chì quandu u supply di sangue diminuta, a ciappie di a mucosa è a liberazione di mucus (coriara) cede ancu. Cù un aumentu in u spazi libbiru in u nasu, u respiru hè restituutu temporaneamente, per allughjassi. Ma a causa di u nostru pezzu ùn ùn sparisce in ogni locu, per quessa, à a fine di a vita di a droga, i vetbi à sparassi, è ancu più ca l'appiecu, è u nostru vinu si stà cun u vigoru novu. Cu l'usu freti è prolongatu di a droga, i vetbi perdenni l'abilità di ristrutturazioni è si stanu dilati finu à chì una seconda dosi di a droga hè datu. A questa dependenza pò pruvucà l'aparicio di rinitis crònica in un zitellu, in quale nazivin ùn ponu più aiutà.

I Pediatri ùn sò micca cunsigliati di usalla in una rinitis pediatrica ordinali. L'utilizazione di nazivin hè justificata solu se u nostru vinu ùn impedisce à u zitellu à manghjà o dorme. Pessi, com'è cunnisciutu quandu chjappu ughjette respira à u nasu, perchè se u zitellu hè famu per ciò chì ùn pò mancu manghjà nant'à u norme, puderete grigu u nasu prima di manghjà. Oghje spessu i nostri vinu ùn impedisce chì un zitellu s'era pozzu durmarimì, puderete guscià u nasu à u zitellu prima di andà in lu lettu.

Quandu hè l'utilizazione di nazivin necessaria?

In ogni casu, ci sò casi chì l'usu di e catene vasocitritivu, in particulari nazivina, ùn hè micca solu ghjustificatu, ma ancu necessariu. Cù otitis medula aguda o purulente, l'usu di nasivin aiuta per sullivà l'edema, ampliare a lumen di u tubu auditivo, migliurà u prughjettu di pus da a cavità timpànica, è restituurà a disturbazione ventilata. Dunque, in questi casi, hè bisognu di usà nasivin o àutri gattive vasciintifici in secca cum'è e cose in età.