Quantu deve un zitellu pesa in 6 mesi?

Sicondu e norme di a URSS, chì sò usati secremente à questu ghjornu, u pesu di u zitellu hè duppitu in a mezza annu, è in un annu hè triplicatu cum'è quantu di u corpu hè natu. Ma i reguli sò règuli, ma in fattu chistu ùn hè micca sempre u casu, è parechji trappoli passanu significativamente o ùn anu micca u kilograficu ricuminciatu.

Scupremu cusì quantu el zitellu deve pense in 6 mesi, postu di tuttu, trà a quantità enorme d'infurmazioni, a ghjovana mamma pò cunfundite, senza sapè chì a verità hè.

U pesu mediu di u zitellu hè 6 mesi

Per stabilisce u pesu di u zitellu utilizate trè numeri, duie chì sò i limiti di a norma è u mezzu d'oru. Se u zitellu ùn vai micca alluntanitu di questi limiti in più o più grande, poi sviluppa in armunia. È se l'indicatore hè in mezu à u mezu intermediu, hè generale.

Ma micca solu quantità chì u zitellu pesa in 6 mesi, parra di u sviluppu harmoniu di u zitellu. Ci hè un fattu cum'è criatu. Ghjè in relazione cù u pesu in ogni mese, u calculu u valore mediu. Dopu tuttu, se u zitellu hè chjucu, è u so pesu hè sopra à l'averageità, pò parlà di u so inzuccaratu.

In effetti, un zitillone hè u dirittu di più grande, cum'è evidenti da u tavulinu di i normi. A mediu, a mità d'anziana pesanu circa 7,300 kg, ma u pesu di i zitelli di sessu diffirenti hè diversu.

Quantu deve un figliolu pisu in 6 mesi?

Comu si cunnosce, in a maiò massima di i casi, i picciotti sò natu più maiori chì i zitelli è creciate à un ritmu più attivu. Per fà una marca seminale, questa differenza pò esse assai assai significativa, è sò un forte sessu.

Ma sò ancu quelli mutilati chì èranu nati com'è migghiura, è à 6 mesi ùn anu avutu u tempu di ricuperà dinò, perde ancu o figlioli. Sì u zitellu hè in lignu, alegru, sviluppa bè, maestru di i novi movimenti, sta situazione hè abbastanza normale - ùn tutti ùn ponu esse eroi. Forsi i so parenti hà avutu una piccula altura è pisu in a zitiddina - ùn pudete micca discutiri cù genetica.

Dopu ad avè dumandatu quantu duve u zitellu pesa à 6 mesi, u duttore risposta, ma ùn preoccuppa assai si u zitellu ùn si pò accade in queste norme. Dopu tuttu, u sviluppu individuale hè una cosa inexplicable è deve chjamà u so zitellu in a manera chì hè - u principale hè chì hè sanu. U picculu chjaru di a meza annu hè di pisu sopra à set kilogrammi, è i figlioli grandi pisanu quasi ottu, u limitu di a norma per un zitellu hè 6.900 kg.

Quantu deve una picciotta pisà à 6 mesi?

Li picciotti, com'è regula, sò un pocu chjappi di i carusi in u pesu è l'altitudine, anche e caractères individuale pò varià. A diferenza in questu pianu hè quasi mità kilogramà - micca assai, ma hè una diferenza.

U limitu di 6 mesi per una zitella hè di 6.500 kg, è a cima hè di 7.000 kg. Se u picciottu ùn currisponde micca questi persunalizati, pudere chì questu hè u so funziunalità speciale, è hà riesgutu à una petite magaria fina o, perversi, un papa di grandu pesu è altitudine.

Ma si un zitellu hà prublemi di salute, a maiò spessu cù u gastrointestinali, a scassa di pisu hè una occasione per cambià a dieta di u zitellu, è per prescribing the medicines necessariu per l'absorzione di l'organu di elementi nutrittivi da l'alimentu.

Spessu, a causa di u pesu di pocu hè diventatu una dysbacteriosi, quandu l'alimentu littiralmenti "mosca" senza avè avutu u tempu di chjappà è di stà in l'intestinu. A suluzione à stu prublema hè spessu stinnilata di mesi è i genitori aduprà u so megliu per aiutà u zitellu.

A crescita, quella, un surplus of the mixture, è u latte maternali "stendi" u stomacu di u zitellu, cumu dicenu in a ghjente, è a so parti spessu ùn hè micca abbastanza. U zitellu chì chianci è amarezza a mamma prova di alimenta u so ziteddu prestu più prestu. Questu hè un cercolu vici, u modu da quale si deve esse cercatu cù i medichi.

Ùn puderete micca esse stu prublema senza attenzioni, perchè i zitelli, cum'è l'adulte, anu obesità, è questu ùn hè micca solamente un apparenza fera, ma ancu parechje malatie concomitante, hà debilitatu l'immunità. Tuttu hè bellu in moderu, è cusì à l'alimentazione di u zitellu deve esse osservatu u mezzu d'oru.