Pasqua

Ricordi di Pasqua hè unu di l'attributi più impurtanti di a celebrazione di Pasqua. E brocca cù e so mani in manu è e napolevi cù sticchi festivi chì ciambulanu a casa. Incluso a cesta di Pasqua, micca decorata cù a tela di Pasqua Pasqua, hè cunsiderata cumplicata. Una napulita cù patroni di Pasqua hè chjaru di decorar una tavola.

Per u bordardu di u patru di Pasqua di l'antica, hà utilizatu duie culori: biancu è russu, ma avà i muderdi sò alluntanati da e tradizione è ancu cuminciatu à aghjunghje u giallu, urdu, oru. Ricerciiu pò ancu esse freschate in verde, hè impurtante ùn mancassi, avete bisognu à utilizallu cù cura è in quantità moderate.

Un ornamentu especial hè brodata nantu à a Pasqua, chì porta un significatu festiu - l'aligria di a risurrezzione di Ghjesù Cristu. Dunque, in a maiò parte di i casi, anu utilizatu i simboli di l'ovu è a lettera XB, chì significheghja "Crist hè risurtu".

Ricami di Pasqua

Hè tìpica, u broddu di a tela di Pasqua hè spessu cun l'attraversu una cruci, ancu s'ellu ci sò parechje variazioni di u patronu è a liseria, ma ancu chì a crosta-stitching hè più tradiziunale, in più hè assai simplificatu è più versatile. Per broddu una crescita nantu à un canne ordinariu hè summamente incongruente, perciò hè megliu d'utilizà un canna scopre apposta, chì hè vindutu in tutti i corsi di impresione. U tile hè un intravascularu solidu di i fillepi naturali abbastanti abbastanti, chì spessu saranu liè, assai cumuni per u brocche in quellu chì pudemu selezziunmente selezziunate un quadru, chì hè u locu d'intraviccata di filamenti è u mudellu sarà pulitu è ​​tutte e cruciute seranu u stessu tamantu. I fili sò abituati usendu un moulin.

Ci sò dui modi principali di crosta stitching - a croce russa è a croce búlgara.

A croce russa vene realizata da guidà l'agulla da left to right. Figuratu u filu in a cantina di a catta, a purtemu in diagonali versu a cantos ochjata, fate a prima puntura in a direzzione à a terza tappa di a cage. Aiuttu, senza assicurà u filu, pudemu assicurà anch'elli inghjustizia in u ruppulu in u ghjornu inghjustu. Allura finisce u primu puntatu è cumince u prublemu. Intruducendu l'agulla à u cimini di a cellula vicinu, l'avemu pusatu in a diagonal opposta di questu cadgulu è seguite per broddu a seconda squadra cù una cruci è cusì. In u risultatu, in a parti di u fronte, aghjustemu una linea di crucialli, è in i linii vertichi, horizontali è verticali.

A croce bulgara hè assai diffirenti da a russa. Hè cumpostu da dui ligne intersecèlii novi chì travaglianu a croce russa in u so centru. Sprachjarià a croce búlgara usualmente in un locu equivale ùn prumesse più attente è u patronu hè evaluatu solu da a parti di u fronte. Mentre faceva a croce búlgara, avemu l'embruverà u rusu nantu à i linii diagonali, è aghjustà à i linii trasversali. In u risultatu, uttene un patronu similar à quella mostra in a figura. In ogni cellula di u patronu, a croce búlgara hè un asteriscatu. Danti tanti tali asterischi, i mudeli più variati di alcunu complexità, di cunfigurazione è di culuri di culore sò custruiti.

Tovaglia di Pasqua in legno

Avemu riguardu u urugrendu:

1. A prima cosa chì deve esse fattu hè di preparà a tela. Tagliemu a tela di u tagliu impostu.

2. Segùtu, prucessa i chjassi. Se facemu u travagliu finitu in u quadru, hè abbastanza solu per tuccinate i fiurati è cose cun un cuttore simplici, altru di pudè esse fendu un fringu cù un'altra quantità di filamenti à longu i verni. Puntudia l'attinzioni à u fattu chì a longa longa hè appruvata solu per i cane grandi, in u nostru casu a larghezza di u focu ùn deve esse più di 2 centimetri.

3. Quandu u tile hè pronto, pudemu sculaccià un patronu di brodite cù lighjosi culurati. Sceta una schema, solu un tabbutu, a cume principal à nutà in quale locu di quale chjese a crosta si deve esse realizatu.

4. Avà digià direttamentu à u brodite. Disegnu hè fattu da a croce búlgara, chì farà u nostru embrustu più in burante, è u fondu - Russu.

Eccu a nostra Pasqua hà preparata. Avemu trovu un applijtu per ellu, facendu un tabellu di vacanze.