Quandu si va à un ginecologu durante a gravidanza?

Una gioia giòia per ogni couple hè l'arrivu di un pregnant. Aspittendu i codici duie strisce nantu à a prova hè in parechje un miraculu. È questu miracle hè stata trasfurmata in a vostra vita: u primu ritornu, a prima teste è u risultatu pusitivu.

Una donna, sicuru, pò esce si a prova ùn pò esse ingannata? Ma questu hè pocu raramente, soprattuttu s'ellu ùn hà micca utilizatu l'opzione più bellu. Sì avete sempre dubbitu, pudete piglià un test di sangue per hCG . Certamente ùn pò micca esse micca i sbagli.

A quistione prublema hè assuciata à quandu d'andà à u duttore à u principiu di a gravidanza? Certi persistante crede chì ùn hè megliu micca pricà è esistente nantu à u sicondu trimesteru. Diciaranu, vi vanu à voi per andà à i sughjetti in un periculu criticu, per fà e prucessi è i certificati per a cullizzioni. Altri à u primu indirizzo di gravidenza passendu per verificà a so amparera. Ciò chì dici a medicina dicerà quandu d'andà à un ginecologu durante a gravidanza?

Quandu si va à u duttore durante u gravidenza?

À u gravidenza ùn hè micca necessariu di posponà a prima visita à u ghjinògliu per longu tempu. I medichi unanimamente chjamanu per alistaminate pruspettiva quantunque possibili. Questa hè necessariu per assicurà da u principiu chì u gravidenza cuntinua. Pò esse maravigliatu - cumu nantu à un pezzu ghjistimatu pudendu capiscenu quarchi cosa di u cursu di a gravidanza? In fattu - pudete.

Prima di tuttu, avete bisognu di verificà chì u gravidanza hè uterina. Hè esse, chì l'embriione, dopu à i so passi in i tubi è l'utru, anu attaccatu in u locu. U periculu di una gravidenza ectopica hè chì cù ella tutti i sintomi di a gravidanza chì avè sò fattu sò idèntica à u normale: è ci hè un ritornu, è a prova hè positiva, è ancu u pettu hè spulatu. Ma cù u passatu di u tempu è u crescita di l'embriione, u tubu ùn pò stà sopra è spluta. Questu hè accettatu generale per un sanguinante pesu in a cavità abdominal. A cundizione hè assai periculosa per a salute è a vita di una donna.

Un altru raggiuni per u gravidenza prima di fà una prima visita à un ghjinogru hè a necessità di eliminà e malatie di l'area genitale. Eppuru, si una parella hà veramente prughjettatu un zitellu, allora i dui parenti avissini avè passatu tutte e pruvenzioni in anticipu è ricuperà da tutti i tipi di chlamydia è l'altri infezioni di trasmissione sessuale, se anu. Tutte e prutezzione di i malati desfragmentati pò influenza avè u sviluppu è a salute di u nascitu.

Inoltre, assicuratevi chì l'imbarcu hè ghjuntu, è hà bisognu di esse di stati medicini d'abbia chì sò pruibiti in questa situazione. E di novu - cù l'ippjananza propria di a gravidanza, avete bisognu di cunsultà cù u vostru duttore in anticia è decide chì medicazione duvete esse refuse à l'urganisazione di pianificazione, è quale si pò esse rimpiazzatu cù menu perduvule per u nascitu.

U primu accolta in u ghjinògliu durante a gravidanza - prucedure un pocu putru è esiganti assai di tempu. Tandu serete interrugati à dettualità per cumpagnia di certi formi è di storia, scrivenu e direzzione per numerosi analisi, pisà, misuranu a pelvis è a pressione, è esaminà in u bacia. Forsi u mèdicu vi mannara a ultrasound.

Bè preparatu per questu moralmentu fisicu, assicuratevi avè un bocca prima di a prima visita à u ginecologu durante a gravidanza, pigliate una buttiglia di acqua per voi. E crede à mè, hè megliu per passà tutte questa prima di l'iniziu di a tossicisisa, chì hè, finu à 5-6 settimane.

Adupratu nantu à u registru, avete da esse dumandatu à visità u vostru duttore di tutte e misi, piglià tutte e prucessi necessarii, com l'urine è e teste di sangue, prima di ogni visita. Mandatoriu è ultrasound nantu à a 12a, 20a è 32 a settima di gravidanza. Inoltre, quandu esistente è à a 30 simana di gravidenza, avete bisognu à visità un oculistu è un meditore ENT. Ma tutte sse cose infurmatu in più cunsultate in a cunsultazione di e donne. Allora - ùn avemu micca paura di qualcosa è avemu curaggiu chì andemu à a accugliente!