Ammucariu

L'amniòticu fluidu o amniòticu fluidu hè un ambientu aquaticu chì circundava u zitellu da un primu alloghju è à u tempu di u cunsigliu. In questu ambiente, u zitellu sia cunfortu in temperatura è in sensazioni generale. U liquidu protettanu da e ferru meccanichi, nutreghje, dà un sensu di sicurità.

Perchè u fluidu amniòticu ghjucà un rolu impurtante durante a gravidanza, i medichi seguenu attentatu. Spicciamenti cuncetti un indicatore tali cum'è a quantità di fluidu amnatuicu. Nurmalmentu, u gravidenza di u fluidu amniòticu deve esse almenu 500 è micca più di 2000 ml.

Di sicuru, à a prima cita hè solu 30 ml, ma più vicinu à 37 settimane, u volumu alcune a so puntu massimu di 1500 ml. Dopu à a cena, u vulume finisci à quasi 800 ml. U cumpusizioni di u fluidu amniòticu cambia ancu. Se à u principiu di a gravidanza, hè simili in strutture à u sangue di plasma, in usu dopu, i prudutti di a vita di u zitellu sò mischiati quì. Sicura chì l'acqua hè pulita - circa ogni 3 ore, sò stati completamente updated.

Funzioni di fluidu amniòticu

Frà l'appuntamentu di u fluidu amnatuicu - amortizzazione è a prutezzione contra e ferru pussibbili, aiutanu à u prucessu di u metabolismu trà mamma è di zitellu, nutrimenti di u babbu, entruvamentu d'ossigenu.

E in u prucessu di dà nascita, u fluidu amnòticu aiuta in l'aprezzu u cervicu, funziona cunghjieta idràfica è "ramming" u modu per u zitellu à surtite.

Analisi di u fluidu amnatuicu

In certi casi, i medici facenu a donna in pregu di a pruduzzione amminita fluida per l'analisi. Questa prucedura hè chjamata amniocentesi è implica un puncture di a buca.

Frà l'indicazione per l'amniocentesi:

U studiu di u fluidu amniòticu permette di cunnosce u sessu di u filippu futuru , u so gruppu di sangue, e prudevuli patrimonichi ereditarii. Ma questu anàlisi si pò esse realizatu da a 14 simana di gravidenza.

Hè summamente rarita, ma si trova trà e femine chì hè ingratu cù l'embolismu cum'è u fluidu amnòticu ( embolismu di u fluidu amnòticu ). Questu hè questu questu chì u fluidu entre in a sangue di a mamma è provoca un spasm di i rami di l'arteria pulmonaria di a donna. In u 70-90% di e case finiscinu in u risultu letale. Fortunatamente, tali fenomenu si faci in 1 di 20-30 mila genera.