Dolce Gabbana - Spring-Summer 2014

S'è imaginate i belli statues di a Grecia antica chì vene in vita, dopu davanti i vostri ochji, saranu piani di i mudelli di a nova coleczione di Dolce Gabbana primavera-estiu 2014.

Hè nantu à a moda chì mostra chì pudete sentenu, è ancu ghjunghjene l'imagine finali chì i creati creanu. In presentazioni, u cuntrariu hè veru: avete l'oppurtunità di tuccà i materiali è u piacè da i dettagli, chì sò spessu perduti nantu à u fondu di l'imaghjini, cum'è l'emozioni chì accuminzanu u spettaculu.

Serbi è coralli di lune

Quelli elementi impurtanti di a moda era pittoresche in a cullizzioni di Dolce Gabbana 2014. Stile eccillente è ricchienti elasti - sti pecurini addiziunatichi sò primaramente ligati à a mitulugia di l'antica Grecia, chjamate cù l'statues chì anu survigliatu finu à questu ghjornu. In u spettaculu di Dolce Gabbana, a primavera-estivi di 2014, sò stati rilivati ​​di novu, cù l'aghjunzione di suttelli sottili di a mudernità. Pettu è chjappelle incantevule sò coltu cù coralli di lune, è sò suppliunati cù ogni tipu di brocche spumanti, muniti, è belli cumuni, similari a l'antichi coroni grechi.

Espertu è tenerezza

Doppu a culura Dolce Gabbana primavera-estiu 2014 si pò esse dichjaratu ch'ella hè stata risparmata in lume chjucu, è ancu esce. Hè imbueddu di motivi di arburi in fiori, à dì, apple, albercocellu è cherry. Ùn era micca senza picuraghji di marca, è ancu in legnu dilicatu. Quasi tutte e robba prisentata in a Dolce Gabbana dimostra primavera-estiu 2014, hè stata accunciata, è a cintina hè sottufettata da i cinturi d'oreri. In l'ultima coleta, a maghjina di vestiti stritti sò stati prisentati à u mità di u filu, è faldes cù un altu fitu di a stessa lunghezza. A maiò parte di i mudelli chì anu prisentatu à u spettaculu, i disinfettori di moda accettanu vèstinu cù i scarpi senza un talone.