Moderna fiori classic 2013

Saieri, cù vestiti - forsi un di i pezzi più feminità di u vestitori di a donna. E chì, in regula, hè tutta ogni zitellu chì vulete tratta, se averà bisognu di creà rapidamente una figura bella è feminina? Ddoje a pena, à i classici. Moderna versioni di u 2013 combina formi è stili conservatorii, ind'u dimostrazione di "implicazione" in u mecanismu di a moda: quì u ghjocu di texturizati, è i cumercianti interessanti di colori è l'accessori moderni moderni. E ancu, anche tutti i tendenzi di a moda, u classicu sempre hè sempre un mudellu. In culleghji novi in ​​u culleghju di i diseggiani eranu stati novi stili di fasgini classic.

I prughjetti di i mudeli di i piazzi classic

Una moda di lapis classico hè u mudellu più famosu di sta robba. Questa falda, com'è regula, cuddà à a figura è a longu righjunghja i ghjinochje (i variazioni sò possibles da parechji cintimetri sottu). Questa staggione ùn perde micca pertinenza viaghja penite cù una cintura disprezzata. Sti faldidi pò esse disprezzati cù strapelli finti, bluson o bluschi classic, sabbi tacchi.

Fù altri cose, nantu à i catamarani à questu annu pudete vede tali mudelli di fistite classica cum'è u mini-classicu è u fioru tulipanu. In più di i culori básici - bianchi è beige, faldes in u stilu classicu pò esse altre tonalità (rosso, giallo, emerald, lavanda, indigo, chocolate). A popularizazione sò dinò diverse stampe - per u reptili, u leopardo, i fiori è vegetale, u patronu geomètric laconic. E staggione di moda di e donne di moda di sta fascia anu una gran propensità à u luminosu, ancu s'ellu ùn sò micca escluduti da i so cullezzione classica, cumminienti cù belli è brillanti, turtlenecks, capelli, scarpi è accessori.