Anzi eranu più listessi chì noi: 10 provi di ricuperazione d'alta tecnulugia di l'antichità

Batteries, criolli è alchimistani: l'evidenza si trovanu chì anu statu usata ancu prima di l'era!

L'umanità moderna hè sviluppata troppu pianu in a scala di tutta a storia di a so esistenza in a Terra. In i tempi antichi, un scuperta dopu à l'altru, perchè ogni civilizazione hà attivatu, mischju cù i prossimi vicini è hà cercatu cunquererà u mondu sanu cù l'aiutu di e rializazioni di i so scientists, architects è geniuses di u pensamentu. Hè pussibule chjamà almenu 10 invenzione stupente di una antichità chì ancu a ciencia attuale explica cù difficultà.

1. Batteries 2000 anni

Ogni abbitanti di u pianeta Terra adupratu batteries oghje: senza elli ùn hè digià difficiule d'imagine a so esistenza. Ci hè chì a ghjente era ghjente cumune cusì sta stapendenza à una fonti portabbli di energia. A cullizzioni di u museu in Baghdad detti una ghjallina, chì ghjè almenu 2000 anni. Hè fattu di arcuni è ùn viaghja più attrattu, ma intornu hè un mecanismu unicu. U cilindru di catturare cù una vina di ferru rixidatu hè spurtatu di volta cù l'acitu o u vinu è pruduciutu un corrente di putenza propria per galvanizza l'oru. Ovveramente, dopu a tecnulugia di battagghia di batteria hè persa o classificatu.

2. Astrolabe cun possibilità inexplicata

L'Astrolabe hè un strumentu per u calculu astronòmicu, chì era inventatu in u 15u seculu. Hè cumu hè stata cunsiderata cum'è ghjustu finu à u 1900, quandu i diversi sottu à e sponges vicinu à Creta scopre un artefactu misteriosu. Fate chjaru di e resti di stati antichi è chjusi, truvati da elli à prufundità, truvaru un mecanismu di stizza stranera. A scritta à l'articulu hà dettu chì hè stata creata in u 80 aC. A ogni similitudu cù un astrolanu, u mezzu anticu hà avutu sette di i funzioni strammi chì spiega ùn truvà micca ancu in u XXI sèculu.

3. Unica tecnulugia di specchi di mirrors

Bronzu hè statu inventatu da u Cinese circa 2000 anni fà. In pocu seculi vènsenu cun tecnulugia chì ùn hà micca parechje analoghi oggi. Nantu à u spinu di u specculu hè stata applicata un patronu o un giruglassi chì era rifughjatu nantu à u muru annantu à u sole di u sole. A peculiarità di u disegnu hè chì era di difetti di superfici pinti di mani, chì pudete fà, armatu prima cù un magnificu ottimu.

4. U lampu ùn hè micca stata cun Edison

I scientisti anu intrigudu per quandu l'antichi egiziani eranu illuminati i piramidi è suttori sottili durante a custruzione. A teoria uriginale chì speccula rifluggià a luce è hà datu a direzzione hè, in pratica, impaloppra: l'illuminazione cimpiia quandu hà a freti à u massimu in u terzu modicu terzu. Nantu à i mura di i tempii egiziani sò illustrati vasci arcane ligatu à e batte, chì dava u lume. U so dispositu hè simile à a struttura di lampi incandescent creati in u 20u seculu. I filari di cobre di tali lampadi eranu truvati ancu in a tumba di Tutankhamuni.

5. Prutessi, chì sò 5000 anni

E mèdi egizianu è grecu in i tempi antichi eranu preoccupari di megliurà l'apparenza di e persone dopu perde un membrue o una operazione sbagliata. Ci era una prufezia: u primu fiore protettariu era creatu circa 3000 anni aC. Ellu ripetì i cuntorni di i so dite è anu attaccatu in una correa di caccia.

6. A macchina falzetta

In 420 aC. in a Battaglia di Delium, i Greci pruvaru una nova arma, chi ciamati "sifonte" o "focu grecu". Hè idèntica à i maculiceli, chì sò in parechji volti à u polizia di i paesi uccidintali. U sifalu hè statu fattu in una forma di un tubu di ramu, da quale una misura liquid combustible basada in l'oliu è u vinu era spulatu cun un jet. Un tali cumpusizioni ùn hà micca pussibile alcunisce rapidamente u focu è lavule a cumulazione di a pelle umana o a pelle di a nave.

7. Clock clock per Platonu

U filosofu grecu anticu Platon ùn vulia micca esse tardi per i classi di scole à i pupulazioni è dumandò à l'apprendista à creà un rolu di acqua. Emissi un signalu di sonu, una ricurdata chì prontu l'accadera accuminzava. Stu invenzione era aduttata da i Rumani è Arabi, quandu creà l'alarmi in acqua, affirmannu l'avvicinamentu di l'inimitu.

8. Amassi una munita - vi piglià l'acqua ... in u I seculu aC.

In u I seculu aC. in i chjesi antichi grecchi eranu stati vending machines in quale puderete cumprà l'acqua sante per lavà i vostri mani prima di passà à a stanza. Dopu à a munita hè stata inviste per u visitore in un furore spiciale, u mecanismu di u cisteru hà dettu immediatamente una parte di l'acqua à u cliente.

9. U sistema di drenagiu effittive, chì hè più di 2000 anni

Ntô 600 AC l'abitanti di a Roma Antica stanchi di vive in fangu è impurità - è si dirigenu i primi coursiure in u mondu. I canali per quale u fugliu di i fugliali di l'attività vitale chjamati cloaca è sò stati purtati à u Tiber. U sistema ecunomicu di l'antichi architetti era cusì perfetta chì parte di a struttura antica hè attivamente sfruttata à questu ghjornu.

10. Pistola acustica - micca una arma moderna

In u 2005, i pirati somaliani attaccaru u fornu di Sibber Spirit, chì hà sappiutu di scappassi di elli grazie à l'ultimi armi - un pistola sonore chì produci un sonu perforatu, traumatizava a vista è a sèntzia di una persona. Tuttavia, stu successu di u prugressu scintìficu hè u so anticu progenitor - paolo, criatu in e tempi di l'israele.

À u VIII millenniu aC. Propriu di Ghjerusalemme era u stabilimentu di Jericu, chì era distruttu per un arma simili: oghje chjamatu "Ghjuvanni Pipe". In l'Anticu Testamentu si dice:

"U ghjornu di u sia di ghjornu, andonu da a cità cù e sette volte. Ghjiseppu disse à u pòpulu: "Oteo perchè u Signore m'hà datu la cità!» E u pòpulu briunò, è i trombi sughjenu è u muru di a cità hà cullassatu à a terra.

Questa hè a descrizzione di a catturata di Ghjericu, chì era distruttu da un putente terremoto, sicondu i scientisti. Dicenu chì era causatu da un sonu forti, chì hè vinutu à resonance cù l'edificiu architetturale.