12 fatti nantu à Pokémon Go - miti è rialtà aumentata

U sviluppu di Pokémon Niantic In certi mesi hà acquistatu mega-revs, attraversu più di più di l'annu in u mondu, generendu più rumori è e tesi di u so propiu. Intendemu di scumpiri una linea trà i miti è a rialtà.

Ùn pudemu micca ignurutu un di i temi più populari è discussatu nantu à Pokémon. L'animali appartenti sò in ogni locu: l'adulti è i zitelli di u mondu sanu passanu u tempu cun elli, amanu è odià Pokémon. U fenomenu di stu ghjocu hè a rialtà aumentata: u vostru telèfonu possi un caratteri virali chì parevanu esse in u mondu reale, pudete veddi nantu à u bancu in u parcu chì camina, è à u cuntadore di a buttiglia in quale avete per u pane.

Qualchissia dice chì u ghjocu hè periculosu, è qualchissia, sicondu i rumuri, hà sappiutu di fà e cose utili cù l'aiutu di Pokemon Go. Certi ipotesi è chiaradi sò ghjustiifichevuli, è parechje infurmazione hè solu un mitu. Aghjustate a situazione.

1. Pokémon Go - terrenu fertili di scammuri.

A causa di l'incredibbili pupularità è di l'onda enormi chì scacciò i ghjucatori pocu dopu l'appiecu, u servitore ùn puderebbenu persone a carica pisanti, è alcuni sàviu avete l'intrepite a basa di dati di l'utilizatori. Centu di millaie di ghjucatori principiavanu da ricumpensà infurmazioni nantu à a bisognu di pagà casi $ 13 per u servitore à seguità oghje, è a ghjente hà avutu l'oppurtunità di continuà à ghjucà in Pokémon favuritu.

In fattu, u servore Pokemon Go hè liberu per i utilizatori. Solu à l'iniziu di u ghjocu, i sviluppatori ùn cuddenu micca un bogau è ùn mancava nant'à un numeru di usu. Allora tuttu fù agitu, l'appiecazione fodeva, cumu avissi bisognu. Ci hè parechje chì sms-ki - purificazione d'acqua purificazione - hè spessu una forma di fraudulente in Internet oghje. Ma qualchissia murisse nantu à questa vela di pisci, scammuri hà riparatu à guadagnà u soldi da i ghjucatori. Hè veru.

2. U ghjocu pruvucassi l'aggressioni, e persone chì aghjunghje Pokémon in u stessu locu pudaranu per un eranturu raru.

Se Pokémon caccia sò cusì fanatichi è ineszabilamenti inescubbili, sutta certu cundizioni, di sicuru, a lotta. Ma a raghjoni ùn hè micca sicura micca u Pokémon, perchè tutti chì vanu u stessu caratteru in u stessu locu, hà circa 10 minuti per aghjunghje. Tutti quelli chì anu sappiutu a cunfurmà i Pokémon durante stu tempu, hè ricivutu. Ùn ci hè u mutivu di una lotta. Hè un mitu.

3. Pokémon Go hè u mutivu per l'assassiniu.

Un figliolu 15 anni uccisi u so fratede treteen anni di età per sguassà e so dati in l'appiccicatu. Era in Florida. Nimu eliminò nulla, nimu hà tumbatu qualcunu. U fruttu più chjucu hè statu ghjucatu di u cuntestu di l'anzianu. U rapportu falzificatu di a pubblicazione chì circulavau sti rumani hè statu creatu per verificà i lettori "quantu rapidamente è faciule sò pronti per crede in ogni informazione da i media. Hè un mitu.

4. Grazie à l'appricazzioni pupulari, u corpu di a persone scumpariu si truvò.

Sheila Higgins di a cità di Riverton (Wyoming, USA), per truvazione di i Pokémon, si truvò nantu à u fiumu fiumu. Ci hè una picciuttedda di l'età di i sete anni, invece di piglià un Pokémon, hà scupertu u mortu chjinatu in l'acqua. Hè veru.

5. Pokémon Go - Maistra di diavulu, disignata per desecrate tutti i posti religiose di u pianeta.

Cchiù infurmazioni chì i giocatori persannu Pokemon per i chjese è i mosche, cuminciatu à prisintà in parechje publicazioni in u mondu. In Ekaterinburg (Russia), ancu u blogger Rusu Sokolovski hè stata arristatu è cunnannatu per insultà tutti i crêvi di u ROC, incunate Pokémon in a Chiesa di Ekaterinburg. Niantic ùn hà nunda di fà cù questu. Hè tuttu u vostru affari cun voi!

Sì, hè bè. E facemu cusì "trucu brutturatu" sempre da l'apparizione di a realtà aumentata di Pokémon. U fattu hè chì a fonti principali di l'infurmazioni per Pokémon Go hè Google Maps. L'infurmazioni in u mapaggiu sò l'imaghjini di i posti chì a ghjente pò piglià ritratti. Per esempiu, una església fotografia 200 persone, postu i so ritratti in a reta tarritoriu, Google Maps hà distinatu a chjesa com'è attrazione turistica. Poi, Pokémon Go automaticamente "saldata" ci ponu avè punti per u ghjocu.

Inoltre, u sacrificadoru di a Chiesa Ortodoxa Russa, Svyatoslav Shevchenko, in una di l'entrevista Ekho Moskvy hà cuntatu una storia com'è l'amministrazione di a sinagoga di San Petesburgo anu usatu appiccicatu l'applizzioni per incrementà u nùmeru di parrocchiale. Poviru Pikachu ùn avete mai pensatu di tali cosa. E, sicuru, in i chjese ùn pare micca nuvità. Hè un mitu.

6. I Sistemi Trading sò Pokémon Vai per atra cumercià i clienti.

A sinagoga di San Petersburgo segui? Niantic ùn ùn nigava chì una parte di u prufittu di l'uperatori prumoccidente Pokémon Go hè u risultatu di cuncettii cunglistati per allistà "beacons" in centri cummerciale. I seguenti di Pokémon sò diventate visitori è cumposti di sti prudutti. E i patroni sò prestu pronti per pagà per such "traps". Hè veru.

7. Pokémon facenu iuvatori più sani.

Gamers, à u rolu "pagonu" da i computers senza trafficu attivu, perde à i fannijiet per persequitassi dopu Pokémon: quelli chì si sò cuntinuti - i musculus dèvuli è u pesu in pocu, beni, corridori - in una forma fisica sante. L'Instagram hè chjucu di ritratti di e persone chì dopu un mesi o duie persone corse da a cità cù Pokémon Go perde u pesu è i pesti dolci. Hè veru.

8. U reversu di u ghjocu in Pokémon - ossi rottati è i capulavvi rossi.

S'è ghjucatu è ùn vede à i vostri pedi, quandu un puderete definisce. Ma a probabilità di troppu o fallu in una pruvucazione durante a catturà di Pokémon hè sempri crescente. In novu, in Instagram hè chjuccu di evidenza. Hè veru.

9. Dui omi fughjiti in u scogliu, durante a caccia per Pokémon.

U 14 di luglio, 2016, a furia di l'Aria confirmò chì in a cità di San Diego, u serviziu di serviziu hà presitu l'omi di 21-22 à l'uspidale, chì, in perseguzione di Pokémon, cariu di un 27 minutu d'altizza .

10 Pokémon Go - a causa di i cunfitturi di trafficu in e strade di a cità.

No tantu tempu avà una reta di ritratti di e carusi chjappi è a furmazione di un grande tràffulu in Denver com'è u risultatu di u fattu chì un sfurtunatatu chì si sfurtunatu si firmò in u mità di a strada in u prucessu di caccia per i Pokémon. A photo era realtà fattu in Denver, ma à u 2014, è l'applicazione Pokemon Go hè stata liberata u 6 di luglio 2016. Allura, hè un mitu .

11 "Simpson" hà avutu l'apparenza di Pikachu in a rialtà aumentata.

Avete bisogna à leghje nantu à Trump. Avà - u Pokémon. Misteri diretta! Ma ... preparate. Questu marcu di i "Simpsons" ùn esisti micca. Ie esisti, ma in fattu chì Homer hà avutu un attitudinu di guitare in a so manu. Tuttu u restu hè a capacità di photoshop. Ma hè micca tutte Dopu ci ricordi di Donald Trump, avemu debugginu di stu mitu. L'issueu di "Simpsons" di u presidente potenziale americanu ùn hè statu liberatu in u 2000, ma in u 2015, quandu fù cunnisciutu chì Trump hè u futuru candidatu per u postu di u capu di u paese di u Parti Ripubblicanu. Comu in u casu di Pokémon, a prufezia di Simpsoni hè un mitu .

12. I servizii privilighari si cunghjunghjenu cù Niantic per seguità per noi.

Riceate, aderenti di a cuspirazione di u mondu! I posti di a nostra abitudine, i nostri rotei abitanti, u tempu di a nostra attività - tuttu questu hè digià in una platter da u servitore secre di i servizii privati. U mutivu di u cuntrollu tutale era a lotta contru u terroriu. Ùn hè micca curioso chì u serviziu di Pokemon Go hè facilmente preparatu per furnisce l'infurmazione persunale à l'utilizatori à a prima dumanda di l'organizazioni legale? Ùn u fattu chì sottu a tutta voglia averete spiegà cuncepitu, ma tuttu hè pussibule.

L'unica correzione: appuntu a stessa infurmazione persunale cuntene Google Maps. E si ùn avete mai aghjunatu Pokémon, ma aduprate GPS, vi facevamu ancu. In modu, pudete aduprà Pokemon Go senza Reale Accunciatu cù a camera cambiata. Hè veru.