20 cose chì avete definitu à fà in u Novembre

Hè sempri più adupratu di più, finu à u vaghjimu. Avemu fattu un pianu chì avete micca scurdatu nunda.

"Prestu, prufucatu! Dighjaratu quasi nuvembri di nuvembre, è anu da planificà un mesi, - questu hè chì pensate? A natura hè casi in anabiosi, semi tutti quasi quì. Ma, volume, ci hè tantu per fà. Avemu successu! Sò pronti? Let's go!

1.Coltare foglie, castagne, cone, glorii.

Eppuru, o quellu chì resta di i rigali di u vaghjimu. Da tuttu questu pudete fà questu bellezza! True, a forza di un ghjattu ùn hè dubbitu.

2. Pianu a compra per u Viddanu Nottu.

Hè digià vicinu à u cantu - hè una tradizione americana riniscente. Oghje, assai paesi hanu pigliatu sta idea cun grande sfondi. A vendita di vende à un prezzu.

3. Eccu chì i zitelli anu sviluppatu da i scarpi invernu è di a robba.

Iè, i figlioli d'altri abbiati prestu prestu, è i so propii? Quelli buttelli, chì anu da esse ghjunghje nantu à a vendita d'estiu, pò esse diventata invalia in u principiu di l'invierno - a grandezza sarà chjuca.

4. Cumprà guanti, una bufanda è un caprettu.

Ùn avete pensate chì hè ora di calà a testa è e mani?

5. Sopravivenza in i cosi per stuff gratuitu.

I diseti sò cusì seduzente chì in vendita è prima di lotta. Attentu! Forsi, ùn avete micca bisognu di sta TV à tutti per un prezzu insignificanti? Ci hè una opzione più sicura: pruvate à cumprà tuttu ciò chì hè necessariu è ritendu in Internet.

6. Insulate a casa.

Heating - heating, è i finestri ùn sò micca stati à pena. A tutti? Allora stu paràgrafu hè sguassatu. Ancu ... Ma chì parvenite e pareti?

7. Pigliate u col.

Questu, sicuru, solu cuncetta cunsegui conservatorii. No, micca quelli chì sò tutti prudutti, ma quelli chì sò abituati à manghjà i so vintichi in l'invernu, è micca culuratu in un supermarchariu.

8. Elimina l 'estivi.

Ùn importa micca u tristu hè per capiscia, ma u terzu vitturi indiano sarà marchjatu. Tutti i pantaloni è i t-shirt sò nantu à e stile prestu.

9. Scrive si in a gimma.

A cifra duverà esse sustinutu, in particulari Novembre - solu quellu mese, in quale ci hè parechje vacanze, è perchè e maiuroni ùn sò micca terribili tanti tentazioni. Perchè ùn benefizièghjanu micca di u mumentu per migliurà a vostra aspettazione.

10. Strengthen immunità.

Di sicuru, micca senza questu in vigilia di slush and frost. Sè l'oghare 9 hè fatta, hè a mezza camina.

11. Cambiassi a gomma in u vostru caru.

Una di e prublemi più impurtanti è urgente. E mancu ùn avete bisognu di surrisu, ghjustu prestu attualmente. Dopu tuttu, dumane matina si pò esse ghiacciu.

12. Assicurà reservati in u staghjoni.

A stazzioni di scacchi ùn hè micca in tuttu un swing, ma hè venuta. Oghje pudete cumprà pagine di scicchisce più prezzu ca dumani.

13 Preparate u vinu calatu.

U bellu caldu è fragante, sottu si puderete ...

14. Cumenza à leghje un novu libru.

Bonu, almenu in u tablet. È dinò ...

15. Per centu cinqui quinta vota per vede "Ochju in New York".

Tuttu u stessu, hè a più romantica, è a più di novembre.

16. Piani piani per longu sera di nuvella sabanu.

Shish kebab, picnic, futballu in u grassu cù l'amichi, cammina in un parcu rinfrescante - hè tutta di u clima. U culore di ogni simbulu cù ferru avvenimenti. Hè u tempu di partiti tematichi!

17. Vai à u teatru.

L'arricchimentu culturale hè sempre impurtante. E quandu hè fatta? Quandu l'intrattenimentu invernu - micca davanti à u teatru sarà.

18 Fai qualchì bella foto di u vaghjime.

Hè sempre bella - questa uccisione. Solu cusì, quale un pezzu di u celu blu-grisgiu!

19. Dì aiutà à a cascata.

Dopu tuttu, nuvembre si sparghje, tutte i culori di u vaghjimu. Ricurdativi di i primi momenti di i passati trè mesi. Eppuru, cumu? Era sempre triste?

20. Hè divertitu à scuntrà l'inguernu.

A neve ùn hè micca falatu? Ùn importa micca! Certamenti hà fattu noi felici. È per creà un clima di invernu, avete bisognu di fà qualcosa. Cumu à l'aspittà di i desideri di i cararè? Chì elli vulete ricivi per u novu annu? Hè u tempu di selezziunà i rigali di Natale è crea grandi piani di dicembre!