A reta di toccu di u ghjacaru per pèrdite pisu di u pruprietariu vi purtaranu à lacrimi!

Se ùn avete micca avutu un "ochju nantu à un postu hustitu" per un bellu tempu, da sti cosi amici è stessi, poi avè cundatu per un pezzu, perchè questu hè sempre toccu à i lacrimi!

I nostri caratterìstichi principale sò Shane Godfrey è u so ghjacaru chjamatu Willy. À u principiu di l'annu passatu, i dui aviani cun l'accidentu - Shane truvò un cane ciottu annantu à a so porte di casa, è da tandu a coppula divintò inseparabile. Ma u novu annullò l'amici in una prughjettu imprevisu, chì ùn pudia micca affissà a prova ...

In principiu di frivaru, Shane sintia chì u virus di a gripe ùn era micca passatu da a so banda. Alas, in uni pochi ghjorni, una malatìa fridda in un omu passava in pulmonía bilaterale, è poi li cunsiquenzi più insidichii - fallimentu renale, sepsis e encephalitis, si sò stessi!

U deterioru di a salute di Godfrey era cusì seriu chì i duttori preparanu pè l'aghju. L'omu avia devenu passà più di cinque ghjorni in l'ospitalu, per difende di ogni ghjornu. Ma, furttumente, i malatii riturnate, è da a mità di marzu eranu solu ricordati di l'apparizione - Shane pèrdite alcuni 25 kg!

Per tuttu u tempu, mentri Godfrey hà perseguitatu u trattu, abbandunatu solu Willy hè stata amparata da a so sorella. À u primu, u cane ùn sapia chì u patrone era tantu ausente. Hà spartu a siparazioni, è ancu cura in a nova casa ùn hà micca aiutu per un segnu per u scurdà di i passati spentu cù u so best amic ....

Hè per quessa, in a prima prima opportunità, Sister Shane hà dettu chì Willie hà da scuntrà cù u patrone. Ma questu "un momentu speciali" hà fattu un pocu fora di u scenicu prughjettu. L'omu sapi chì dopu à pèrdite di pesu, cambiò assai è avete sapendu chì Willie ùn anu micca ricanusciutu. Una speranza era in u so nasu sensitivu:

"Perdà quasi 25 kg è parechje bè diversu", ricorda Shane Godfrey. "E ùn eru micca sbagghiatu." Willie ùn ùn sapia nimu Accuminciau a abbaiari di incertezza. Ma quandu si pudia più vicinu à mè è sintinu u me olfattu, tuttu sia in u locu. Aghju chjienu quandu mi rivendiche stu video! "