Mamma Alipia hà pronosticu u risultatu di a Terzu Guerra Munniali!

U miraculu, teme di i passaporti è propiska, hà vintu una vita longa è difficiu, pricava per l'umanità è aiuta à i persone. Scopri ciò chì e prufeti di Mamma Alipia hà digià fattu veru è ciò chì aspetta noi.

In a cultura cristiana, pudete truvà un gran numaru di sante è devoti, chì sò venerati è indirizzati per elli cù provi per aiutà o guariscenza. Ma micca tutti quelli sò datu l'oppurtunità di predizione un futuru, cum'è Mother Alipia. Guardatu da u prigiò per l'apòstulu Petru, hà divintatu un miraculu biddettu travagliu chì hà dettu i sicreti di l'avvene à i ghjente ordinariu.

Amazing events in the life of Mother Alipia

A so vita, a modesta Alipia prova di ùn cridite l'attenzione. Finu a ora, a data precisa di u so nascitu ùn hè micca cunnisciutu: sicondu parechji fonte, nascita in 1905 in u paese di Goloseevo, ma a maiò parte di e teste di l'ochji volenu l'annu di u so nascita in u 1910. Duranti a so vita hè chjamata Agapia - hà vicinu stu nomu finu à u 1918, quandu i so parenti eranu sparati. A notte nera stessa leggi u salute per i morti, è andò per valdi per i monasteria è i parochji di l'eglise. Da a zitiddina à a età vechja Alipia evitata riceve documenti: ùn hà mai avutu u passaportu è una propria. I fotografiatu benedettu ancu ricamente refusatu: dopu a so morte, solu cunservani sò parechji volte altezzi è frames di u video chronicle.

Parlendu par circa, a me mamma hà sempre parlatu d'una manera masculina:

"Eiu in ogni locu: in Pochaev, in Piukhtitsa, in a Trinità-Sergiu Lavra. Era in Siberia trè volte. Andaraghju à tutte e chjese, vintu per un bellu pezzu, fù accettatu in tutte e quì.

Allora vinia u tempu di a persecuzione di a religione, chì hà influenzatu a Alipia. Hè stata mandata in prigiò, in u quale, in parte ella, parechji sacrificadori sò stati guardati. A prigiò era nantu à a costa, pocu distanti da Novorossiysk, in un di l'acciaio abbastanti. Una sola notte, Alipia scumpariu da ella in circustanzi strani: nis un guardiastile ùn puderia sapè cumu si pudia scapparà. A mamma hà dichjaratu chì l'apòstulu Petru diventò u so salvadore.

"Eme pusonu, mi vittiru, mi persequiteghja ... Ci mette in a cellula generale. Ci era parechje sacerdoti in a prigiò, aghju passatu deci anni. Ogni leve 5-6 persone anu stati rimbursati. Finalmente, solu trè persi in a cellula: un sacerdote, u so figliolu è I. U sacrificadore hà dettu chì ellu è u so figliolu servenu un servitore funerale per elli, perchè ellu sapia chì èranu da tumbà à a matina. È m'hà dettu chì dò stu locu vivu. À a notte, Petru fece a porta è hà guidatu tutti i guardi à traversu a porta trinche, u hà urdinatu di cammellu nantu à u mare. Caminava senza difendamentu di u litorale, senza alimentariu è acqua per oghji ghjorni. Pudava l'acantani, scuppiau, cariu, rossa, si crawled again, straggiulà i minchi u cuddaru à l'ossu. À u listessu tempu, aghju sceltu prufanatu nantu à e mo mani.

Allora sappiuta à scuntrà u rispettu à l'Ancien Hieroschemonk Teodissi, chì stava vicinu à Novorossiysk. Miracle-worker Théodissi hè cusì piacè di u so amori per Ddiu è a forza di vita chì ella i benedite per a fatica di stupidità. Hà fattu un votu monasticu in u Lavra Kiev-Pechersk, ma si stalla in una capanna vicinu à Goloseevo. Ci era ancu figlioli spirituali è seguitori religiosi.

Durante a guerra, a mo mamma era ubbligatu à travaglià in Germania. Mentre era in campu, i prigiuneri chì abitava cù ella, ogni ghjornu eranu vistimenti. U locu di prissioni, da quale era impussibile di fughje, paria favurà Alypia: quandu cuminciò à pricà, i guardiani tudischi parvenu divintà cecchi è sordi. Mentre a lettura di u Psalter, hà pigliatu e femine da u ghjornu di u filatu di u filatu di pezzu, salvà vita, ma restò in nota.

A ghjustificazione di i preputenzi di a mo mamma

Riturnà à a so capanna umana dopu à a guerra, hà da focu à aiutà u pienu è preiu. Qualchissia hà fatta a vita più faciule cun cunsigli preziosi, qualcunu hà aiutatu à vende a malatia lettura saluti è libri spirituali. À l'età, u rigalu di a vista nantu à a mo mamma. À a vigilia di u 1986, hà diventatu, cuntenendu constantemente à i novu about the terrible fires and torment in humanu chì aspetta u Ucrania. A principiu di aprili, parechje settimani dopu à u disaster di Chernobyl, ella, previamente distinta per u so prisentazione, abbandunò a casa è si n'andà in a cità, chì era destinatu per perì in un ghjornu. Per deci ghjorni, Alipia hà da passà a gastru di u Chernóbili à u perimetru cù un staffu in un tentativu per piglià u sughjettu di i so abitudini cù a preghiera.

Unu di i novu di a Trinità-Sergius Lavra durante a reunione cù a prufetessa bè sia sia sorpresa:

"U ghjornu di ghjovani masci venenu à a mo mamma, scetticu di a so capacità di vedà u ​​futuru. Alipia annunziò à tutti, è dopu avè parlatu unu d'elli chì un maritu un omu hè un poviru terribili di Sodoma, per quale l'anima vai in infernu. Questu hè chì u ghjovanu era veramente un omosessuali. Un mese dopu a reunione, hà mortu inesperu per tutti ".

Mamma Alipia parechji anni hà sappiutu annantu à u schiscu di u filatu di Filaretschi di a chjesa. Hè stata preoccupatu da u fattu chì a ghjovana serà persa è ùn saparà micca chì església pò esse cunsiderata veru. Avia vide chì a so penitenza serà sopra à quelli chì vulianu creà a Chiesa Ortugoxa Ucraniana. I monologi chì anu vistu à a so tempu dicenu:

"Quandu vide a photo di Filaret, disse:" Ùn hè u nostru. " Emu accuminciavamu à spiegà à a mamma chì era u nostru metropulitanu, pensendu chì ùn a cunnisciutu micca, ma ella ripetuta ripetuta ripetuta: "Ùn hè a nostra". Allora ùn hà micca capitu u significatu di e so parolle, è oghje emu sorpresa quantu anni in anticipu a mamma hà previstu tuttu.

In i preti di u bedeatu, unu pò ancu vede a guerra di Cecenia è a crisi economica internaziunale chì succorsu in u 2008. Alipia parlò di guerri chì causaru a maiò parte di a pupulazioni russa di Cecenia per abbandunà e so casa:

"Vivo cù i doleri di l'altri. Ci hè una guerra in u Caucasu in quale a piacè soffre pè a fede Ortodoxa ".

Uni pochi anni dopu a fini di i guerri, prumesse una famine, causata per u fattu chì "i stati diferenani in quantu di soldi". Paria ch'ellu sapia ch'ella puderia gestione cù a crisa, ma ella predice chì ùn deve esse l'unicu. Tandu hà cunsigliatu di dumandà a salvezza da una gran fame in Kiev:

"Di Kiev ùn lasciate micca - in ogni locu duverebanu famu, ma in Kiev ci hè u pane. U so populu, cridenti, u Signore ùn permettenu micca a morte, i fideli mantene un panu è acqua, ma survitanu.

Di sicuru, sintia u sopra terribili di a Trisorne a Prima Guerra Mundiale. Prima di a so morte, in u 1988, hà dettu qualcosa di persone chì l'avucatu hà bisognu di sustene mentre ella principia:

"Questu ùn sarà micca una guerra, ma l'esicuzzioni di i pòpuli per u so state puddicu. I corpi morti si trovani in a muntagna, nimu hà da ripiglià per intarrà. Monti, i chjovi diventeranu, livate cù a terra. E persone si andaranu da u locu à u locu. Ùn cià parechje martirelli senza sangue, chì soffrenu per a Fede di l'Ortodoxu. A guerra principia à Petru è Pàulu - u 12 di lugliu, u ghjornu di i Primu-Grandi Apostuli. "

Dopu à a guerra, a mo mamma avìa prumessu di l'iniziu di una nova onda di famu, per esse salvata da quale solu uni pochi pò sopravientu:

"Quì puderebbenu, ghjurà per un appartamentu, abbandunate ... Ci serà un tempu quandu saranu assai vacanti vacanti, ma ùn avè nimu in a so vivi. U bistiamu pò esse vendutu - dopu à l'Apocalipse, aiutarà, vi darà l'alimentariu.

Mamma Alipia, anchi prima di a so morte, surprised everyone with his gift of foresight: sitt mesi prima di a so morte, hà dettu ch'ella moriri u domu. Unu di novu. hà registratu in ricordi di a vita d'Alipia:

"Aghju dumandatu à vede ciò chì ghjornu sera u 30 di uttume. Guarda e dissi: "Duminica". Ellu dicia significativamente: "Domenicu". Dopu a so morte, avemu fattu capu chì quandu, in Abril, mamma hà aprite a ghjurnata di a so morte - più di sei mesi prima di ella.

Hè pussibule di dubbità i paroli di una persona cusì pietusa è sincere?