Metropolitan Veniamin Fedchenkov hà parlatu à a fine di u mondu

U finale di u mondu vinarà quandu chì nè nuddu cresce! Veniaminu Metropolitanu averebbe stabilitu à unu di i so libri ...

A storia ricorda assai evidenzii chì i scrittori puderanu avvià u futuru in i so opiri. Allora, a ghjente di u passatu hàvenutu per appruntà di e carichi, i celluli è l'aria. Naturalment, l'autori scrive micca solu di i gadgets, u trasportu è di e cità di l'avvene. Sô spessu dedicate storii à l'apucalyptus è cumu a manera di paese à migliurà à surviglià in un mondu senza drogherie, electricità è Internet. Ma vale a pena di confià in i parolle di u primu scrittore chì vene à traversu, s'ellu ùn manca l'espirienza o a cunniscenza? Hè megliu per riferite à l'opere di una persona assai educata chì hà saputu sicura chì serà a fini di u mondu.

U futuru hè in l 'opinioni di i scrittori

Veniamin Fedchenkov metropulitanu cunfidendu sò cunsiderate unu di elli. U modu da u zitellu di a famiglia devota di u solitu à u viscuvu di Sevastopol hà pigliatu 29 anni. I posti altimati in a vita di questu omu successi l'altri: hà sappiutu visità u viscuvu di u diocesi di u Mari Neru, metropolitana di Saratov è Balashov, exarca di a iglesia russa nordamericana in l'USA. À a fine di a so vita, hà sceltu per rinuncà l'affari eserciziunali è si dedicà à sti scritte - elli di u passatu è u futuru. In più di i ricordi di altri curotti è a vita in Russia, ci hè u libru "U finale di u mondu". E hà stimulatu à scrivite Beniamine parrocchiale, lampendu quistioni nantu à quellu chì stenni à sta pianeta.

Fedchenkov in a so zitiddina

Metropolitan in a pagina fronda di u libru finitu hà scrittu:

"Danu mi dumandi a quistione di a prussimità è u tempu di a fine di u mondu. Ùn ùn risponde micca stu dirittamenti. Ma solu scriveva; Cumu u mo core è a cuscenza religiosa rispundanu à questu? .. Signore, benedite! "

U pudori Congenital ùn permettenu micca Veniamin per chjamà i so predichi di lettere. Ùn assumisce a rispunsabilità di esse prufeta: ellu dicia chì una persona hè impotente in contru à u destinu di u mondu sanu. A più sinful à razze nantu à u futuru, crede in a certazza di qualchì falsi prufeti in a so capacità di stabilisce a data precisa di u principiu di l'apucalipse:

"E à a quistione di u termine, aghju ancu u scantu religiosu à avvicinà: anu meriti nantu à mè di questa audacia"

Metropolitanu nantu à i predizioni di u futuru

Veniamin Fedchenkov amava u pirsuni è ùn pudianu micca avè micca bisognu à u peccatu. Hè statu ultraggiatu di l'spekulazione di secti è di novi religioni nantu à i peccati. Cridianu una persona di u drittu per falla un sbagliu è prummende una vita felice in u paradisu, esigenti à cambià per observà rigalu tutti i reguli stabiliti. Hè benifiziu per e sti setti à inject an atmosfera horrible à u fini di u mondu, chì hè acchianannu. Questu ci dessi u puteri annantu à i parroccheri, contru chì u metropolitanu parlava.

"Cio nettu chì l'expectativa di a fine di u mondu hà spartu in u mondu è micca di l'Ortodoxu. Aghju avutu lettu quì è l'scrittori catòlichi. Ma in particulare significativu hè l'emergenza di una settillaria speziale di Adventisti, chì anu sappiutu nantu à a siconda vendu prima di Ghjesù Cristu è aprite termi à quella. Sì una pacienza chì abbandunò a cura di u so trattamentu, studiava: quandu ellu murene? Hè ancu penzanti di pensà ora si prisorgu in queste quistione. Avà, cum'è Eve, a ghjente scaccià i più impurtanti, vai in l'excessiu è innecessariu: qualchì in spiritualismu, l'altri in "Ortodoxa" à a fine di u mondu ... E certamenti cù u calculu. Senza diretta! Testa di disubbidenza à a Parolla di u Signore! E cumu pò fà chì a ghjente ùn teme micca di calculà u marcu di u tempu? ".

End of the world è sects

Benjamin chjamò a so propria ipotesi nantu à u futuru "l'opinione di u mischinu". Fate preoccupatu chì l'umanità passa a penurtima etapa di a so esistenza - è dopu à tuttu, hà parlatu annantu 70 anni fa! Forsi u cunfini di l'ultima frontera hè stata passata è per u restu di u mondu parevanu parechji anni? Mentre ùn ci hè micca causa di preoccupariu: a metropulita creia chì "50.100, 1000 anni per a storia - i figuri sò micca insignificanti".

"Avà s'elli d'aspittà per a fine? Pensu micca! Diu Diu hà pietà di mè per questa parolla. Ma aghju toccu da parechje cosi, è sopratuttu tuttu a parolla di Diu stessu. Ma una dumanda completamente distintiva hè di u mumentu di a fine. È se l'aspettativa hè di benedisce l'Iglesia, ci hè necessariu di circà e dati exacti. In a Parolla di Diu, stu calculu hè chjucatu bellu chjamatu ... True, hè urdinatu da i pane vegetali di u ficu per cuncludi nantu à a primavera vinuta in generale; ma i so settimani sò ignurutu. Ma hè comprenda, a diffarenza ponu esse solu in tempu: ghjorni, simane ... A primavera hè inevitabbile ... Allora cù a quistione di u fini di u mondu.

Metropulitana di a fine di u mondu

Hè chjaru chì u cleru ùn hà micca assumessu di u pesu di l'auturità per date u fini di u mondu. Fà chì hà dettu qualcosa chì u paesi diventeranu i fundatorii di u caù munnu? U vechju discurria cusì:

"Ma ancu se pensate micca di e datu generale - è ùn pò micca esse sicuru chì e so expectazione sò senza dubbitu; in particulari, à Russia. Ancu se assicurendu chì finita, chì un "finale di a storia mundiale" hè ghjuntu cù questu cun Grèzia, nuddu pò nigà chì i novi paesi cristiani d'Àsia cresce u focu nantu à i ruvelli di questu, cum'è noi chì l'eslaviani anu incaricatu focu quandu u ghjornu cultura di Grecia "

U End of the World in Russia

A più terribili in a fine di u mondu, crede à a so brutta. Nuddu avissi avertì u populu di l'anziani è u pagamentu pè i peccati: ùn sanu micca infurmati di u so terrible destinazione davanti à l'apucale.

"Sapete chì ci sò assai posti induve unu di i signalli induvebile di u finale ghjustu di u mondu hè indicatu decisivu, questu hè pricisamente: una sorpresa. Questu termini ùn deve esse cumpresu micca solu in u sensu di a brusquita di l'ora, ma ancu in u sensu chì ùn ci hè micca stà à aspettazione. Stàtelu à questu. A ghjente manghji, bevià, edità, etc., cum'è prima di u dilùviu ".

Allora accentu a spontaneità di l'avvenimenti futuri Fedchenkov.