Ciò chì aiutanu u icunettu di Gerusalemme di a Mamma di Diu?

A storia di a Gerusalemme Madre di Diu hè assai antica, è sta imagine hè unu di i più impurtanti per i creduliti. Questu hè rapprisintatu u riti intravitali di a Vèrgine, è ella, com'è cunnisciuta, hè u principal assistente di tutte e persone di a terra. L'icona fu pintatu da u santu Evangelista Luke per 15 anni dopu à l'Ascension di u Signore. In a fede cristiana, sta stampa hè a prima di e restante 70 imagine di a Vèrgine. In prima, l'intentu principale di u santariu era di prutezzione di a cumunità di Ghjerusalemme. I crmeni è cunfirmati cunziddi l' iconu di Gerusalemme comu un miraculu chì travagliava, postu chì ghjè digià aiutava parechje persone.

U significatu è preghjunzione davanti à u Cumuni di Ghjerusalemme di a Mamma di Diu

Ci hè un ghjornu chì ghjera accettatu di celebrà u ghjornu di memoria di sta stampa di u Theotokos - u 25 d'uttrovi. In u icone di Gerusalemme hè una lumbaru da a Mamma di Diu cù u zitellu nantu à a so diritta. Mamma di Diu miremu à Ghjesù, è cù a so testa falli mafia. Ci sò parechji tipi di scrive dinle image, ma duie versioni sò i più populari. U primu nantu à u campu di l'imagine rapprisenta l'apòstuli è i martiri, è in u sicondu a mamma di Diu hè ripresegata cù i paisani avanti: u saggiu Iosim è Anna. A strada, se l'imaghjini rifà di l'icona di Jerusalem hè georgianu.

L'icona di Gerusalemme di a Madre di Diu hà visitatu parechji paesi, realizendu numerosi miraculi. In u 1812 u santariu spariu è ùn hè micca saputu induve l'uriginale hè. Sicondu parechji fonte, era captu da i Francesi.

Ciò chì aiutanu u icunettu di Gerusalemme di a Mamma di Diu?

  1. Li ligonu preghje nantu à sta stampa in i mumentu chì una persone perde a fede, spirimina di qualcosa o dolenti.
  2. L'imaghjina hè cunsiderata curazione, postu chì in a storia ci sò parechje casi chì l'orazioni sinceri è prolongati aiutanu à trattà cun diversità di malatie. A megliu aiuta cù e malatie ocular.
  3. L'Icone di Ghjerusalemme di a Mamma di Diu hè di grande impurtanza cum'è guardia protettiva, aiutendu à scapparà di i catastrini naturali è, in particulare di incendi è latri. Oghje preghje prima di l'imagine hè necessariu per a prutezzione di a vostra casa è a famiglia da attacche.
  4. Immagginativi davanti à l'icona hè prima di andà in un longu viaghju o viaghju di negocios per pruteggià di i prublemi nantu à a strada.
  5. Pudete cuntattà i Teatonti per affruntà di i prublemi di famiglia è stabilisce relazioni . I prezzi oramai davanti à l'icona per aiutà à cunciperà un zitellu.

Preghiera di a Gerusalemme Icona di a Mamma di Diu

"O Most Holy and Blessed Mother of Our Lord and Savior Jesus Christ. The Blessed Ever-Virgin Mary, the patroness and the Intercessor is ours! Forsi pruvamo è avere adoreraghju in u santamente è u miraculu Ghjerusalemme Iconu, è urdinate riguardu à voi, à a voce di e nostre prichera di l'ànima di u Tee, a visione di a nostra tristura è a tentazione, è cum'è una Amore veramente amante, hè compassionata per noi inde upaciu; è u nostru Creatore. Ora pricava per ellu, ò Signore, ma micca cunfurmassi cù i nostri iniquità, ma per a vostra gràzia, ellu vi dimostrà a so misericordia misericordia, dumandate, alliscia, a salute, sincere è corporeali, u repentimentu in perfetti peculi, a prosperità in virtuti cristiani, a vita bedeigne, a terra hè fertili, l'aria hè bona, i chiuviti sò bè ​​è a benedizzione hè di sopra à i cose à e cose belle è u nostru principiu. Mantene è mantene in pazu è prosperità, è cresce a purtari a ghjuvanza bona e bella di Cristu in patience è umilità, per salve i nostri alte, per guardà da i tentazioni di u diàvulu è di tuttu u male. O, a Queen hè tuttu impastatu, a mamma di Diu hè bona! Proclamà e to mani di u to Diu per a supplicazione à u to Figrettu Figliu, u nostru Signore Ghjesù Cristu, è riceve a so nilluna à Ddiu, cum'è nantu à u to icone, i vostri ghjusti i genitori, Joachim è Anna, cù quali oraminu, pardonu per noi è liberate da a perdizione eterna, In ocasu, in i prublemi davanti à u grandi icona di u vostru Nilu chì prega, avete un cunsulatu è prumittìanu a bona prumessa, perchè oghje, noi, piacè humili è sinful, senti è dimustranu noi a vostra bundanza: u curativu malatò, u dolore, l'angoia da i malati di liberazione, di viaghju è salvà tutti i paesi, vivendu e nostre cosi terrali cù u fini, a bona fede cristiana di avè, i Misteri Santu nantu à a parte, è hanu u regnu celestru: in a luce è l'alegria di i sante chè cantemu è aghjustemu a vostra misericòrdia è u nostru Signore nascinu di Tù Ghjesù Cristu. A Elle, con gloria, onore è venerà, davanti à u Patre u Diu inantente u Spìritu Santu, per sempre è sempre. Amen ".