Santa Catalina la Grana aiuta chì?

Santa Caterina misciu u favore di Diu durante a so vita. Oghje ogni persona in a preghiera si ponu turnà cun ella cù i so prublemi è aiutà aiutà. Prima di truvà ciò chì aiuta l' icona di u Granni Martire Caterina, amparà a storia di a vita di stu santu.

Catherine era una ragazza bellu bella è intelligente, è ancu una figliola di u re di Alexandria. Un gran numaru d'omini dumandò a so mani, ma crede ch'ella devi avè u megore fiancé. A ghjurnata di Ekaterina era un Cristianu secreto, è hà pigliatu a so figliola à l'anzellu santu chì hà dettu chì u sposu accade à e so dumande hè Ghjesù. U figliolu di Diu refuse a zitella, perchè era indignita di ellu. Dopu quellu tempu, Catherine cambiò a so vita: hà mantene a castità, battizatu è in constantemente pricatu. Una sola notte ùn hè vinutu una visione, induve u Signore ci hà datu un anellu, betrothal ella à ella. In quelli ghjorni Maximilianiu ghjùnsenu à Alexandria, chì hà decisu di cunquistà Catherine, ma ella reffautò perchè era chjucu in prigiò è quì era sottumette a diversione di tortura. Comu a cunseguenza, Catherine hè stata esurtazione, è ella morse cun preghjunu à Ghjesù. A festa di u Granni Martire Caterina hè celebrata u settimu di Dicembre. In i Ghjèsmini u ghjornu, a liturgia hè tenuta.

Santa Catalina la Grana aiuta chì?

Catarina, ancu duranti a so vita, mostrà per esse chjesa bella, cusì i cristiani a cunsidarenza di esse patrona di a cunniscenza. Hè per quessa chì parechji università consideranu Catherine com'è patrona. Hè cresce chì i duttori è i studienti ponu turnà à u santu per aiutà à ottene u successu in u casu sceltu, à acquistà i cunniscenze è l'illuminazione. I studienti dumannanu e petitions à Catherine prima l'esame. U supportu celu hè sustituitu da e persone chì anu dedicatu à u travagliu, chì hè cunnessu cù u judizziu razionale, per esempiu, i ghjudici, i prosecziali, ecc.

Circate ciò chì aiuta u Grani Martire di Catherine, vale à dì chì u pòpulu à sempri chjamatu a Ghjudei, postu ch'ella hè l'intercessore di u solitaru. I ghjovani pricà per andà davanti à l'imaghjini di u santu, cusì aiutò à truvà un sù ànima. Catarina hè ancu chjamata intercessore di u matrimoniu, cumu pruteghja a relazione , prumove a preservazione di sentimenti è guarda i famiglie cù disputi è divorziu. L'icona di Santa Caterina u Great Martyr deve esse in casa di a picciotta chì vole esse anzona. Pudete dumandà u nùmeru di u lume è a salute di un zitellu. U icona à a casa priservava a pace è a prosperità.