Preghjonu da a farsa è a putilegia

Ironicamenti, in questu ghjorni, a preghiera di putereccia è putulà ùn hà micca perde u so pertinenza. Ancu u fattu chì a ghjente muderna preferite micca creà solu in quellu chì pò esse tuccatu, parechji avianu micca solu di crede in l'esistenza di l'impattu di l'energia, ma ancu per sperienze nantu à elli. Hè per quessa a preghera contru u cunnuscenzi è l'articuli hè in a dumanda.

Ci hè parechje scelte - per esempiu, a prichera di puderà à tutti i sante. Vi cunsiderà una chì hè vicinu è più cumprumble à i fratelli di u Credo Ortiz: una prigione contru à a farsa à Ghjesù Cristu.

U testu di a preghiera

"Signore Ghjesù Cristu, Figliolu di Diu, prutegge i vostri anghjuli santi cù preghje, a Madonna più Pura di a nostra Signora è sempre a Vèrgine Maria, da u putere di a Cumpagnia onorevoli è dà vita, u sagrististograficu di Diu Micheli è à l'altri putenzi Celestial di u prufeta sagru, prufuntamentu santu, Forerunner è Battista di u Signore Ghjuvanni, u sagru apòstulu è l'Evangelista Ghjuvanni u Teologu, u martire sante Ciprianu è martiri Justina, San Nicolau, Archevistru di Mir Lycia, Wonderworker, San Lion, Bishop of Katansk, Santa Nikita di Novgorod, St. Joas Santa Sophia, u Santu Schweiz, i Santa Màrtiri di a Faith, Hope, Amore è a so mamma Sophia, u martire sermu Trifon, i Diu di Diu di Ghjachim è Anna è tutti I vostri sante, aiutanu, indignu di u to servitore (u nome di i preziosi), liberate da tutti i difamazione di i nemici, di tuttu u male, a maghjica, a magia, a magia è da a ghjente, perch'elli ùn ponu micca pruvucarà micca male. O Signore, cù a luce di a vostra luz, mi mantenenu in mezu à u mezu à u ghjornu, è in a sera, è in u sonnu di l'avvena, è per mezu di u putere di a to gràzia, turnate è scumpete tutte e gattive malignità, chì intervenenu à l'instigazioni di u diavulu. Sì un malignu hè cuncipitu o fatta à manghjà, ricevi i so pacchi à u infernu. Tandu hè u regnu è u putere è a gloria di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".