Preghjonu per a ricuperazione

Spiamu a causa di i friddi, infizzioni, travagliu, avvilinatu, etc. Ma questu hè solu in parte veru. Infatti, ogni malatia fisica si sviluppa da una malatia spirituale. Sì, sò questi i nostri peccati, per quale averemu u prezzu di a malatia. Ma u Signore, per quessa, ùn vole micca à punisce o duverà a nostra agunia, vole per avvertà contra l'ocurrenza di e malatiene spirituali. Se una persona ùn venenu micca à i so sensi in a so malatia, ùn si pente, ùn si sà chì a so culpabilità è ùn cambia a so vita, a maladie sparghje à a so anima immortal, chì hè assai pegunatu.

U Regentu deve esse u primu passu à a guarisione. È pudemu ripentu cù a parolla di preghje per a riluperazione:

"O Dunque misericordia, Patre, Fil e Santu Soul, in a Trinità inseparabile, venerà è glurificate, pruvate è rispettu u vostru servitore (nome) cun una maladie obsessed; Mandate tutti i so trè dirette. dà cura di a malatia; daraghju turnà a so salute è a forza di corpu; dà una vita longa è prusperità, pacìlia à u vostru, è cunciliate e merchenzie, perchè ellu, cun noi, vi portanu e preghje à l'aghju, u Diu tuttu u bellu, è u mo Creador. A mo Diu di Diu santu, cù tutte e vostre intercessione, aiuta per pricà à u vostru Figliu, u mo Diu, à a curativi di u servitore di Diu (nome). Tutti i santi è l'angeli di u Signore, priconu à Diu per u so servitore malatu (nome). Amen ".

In più, per u repentimentu, pudete leghje "O nostru Patre", chì ghjè veramente un precorre universale.

Ancu sapemu chì i piccati sò a causa di a malatia, videndu chì qualcosa hè malatu, ùn deve micca pensatu di u so piccatu, peramemu da avemu fattu piccatu assai. À u cuntrariu, unu deve dumandà à Diu per avè pietà di l'anima di u malatu. Per fà questu, utilizate una preghiera forte per a salvezza di u paci à i Teatotchi, perchè ella hè u mediatori più potente trà l'omu è di Diu:

"Dama santu, Madonna di i Teatondi! Cun scantu, a fede è l'amori davanti à l'icone onestu è miraculu di u to nome, li pricureghji micca: Ùn sarè micca i vostri carusi da quelli chì vanu à Tese, preziatu, Fattu misericordia, u to Figaru è u nostru Diu, u Signore Ghjesù Cristu, mantene a nostra paese in pazu è a Santa Chiesa di Diu Ellu risponde l'ineschabbable, è da incredulite, heresie è scische, ellu riceve. Ùn Imammi di altre aiutu, micca Imammi di speranza, salvu chì Ti, a Vergine Beatu. "

Chì succètenu quandu pregiamu per quarcunu?

I nostri preghje per a guarisione u patientu pò esse attu, è ponu esse ignorati. U fattu hè chì ùn importa micca e cilassante ùn avè micca dumannà à Diu per aiutà à i malati, ùn hà micca bisognu finu à chì u piccatore stessu conta perchè hè malatu. Inutili, serà pussibule di dì chì "unu hè edificatu, l'altru arruvinà". Chì risultatu - capisci.

Recuperant un zitellu

Quandu ùn averemu micca rializatu i nostri piccati, ùn si pentunu, Diu hè obligatu à ricurdà da a necessità di cambiamenti à a vita da i malatii di i nostri erate. A cosa più terribili per i genitori hè quandu u so zitellu hè malatu è hè malatu (quasi sempri) per causa di malincendia parentale.

In quellu casu, ùn possite micca esitatu. Qualchidia in u core hà da capì chì hè quella chì hè culpèvule per u so duluri di u so sangue. In questu mumentu, a prighera per a salvezza di u zitellu à a mamma di Diu vi aiuta. Ùn sola cunsulidà a povira matri, dumanda a condescendenza di Diu per a donna sinfulu è a salute di u so zitellu. The Theotokos hè capacitu per mandà una gràzia à una persona in quale ellu rializeghja i so piccati è serà capaci di cambià a so vita.

U testu di a preghiera di a mamma per a ricuperazione di u zitellu à i Santi Theotokos:

"Oh, Mamma di a misericòrdia! Avete vede u dulore cruel, chì pesta u corazon! Per via di a tribulazione cù quale Perforu, quandu una spada terribili trasmessa à a vostra ànima in u dulore amassi è a morte di a Divina Ti premindui: aghju pietà di u mo criri poviri, chì hè ghjustu è marchjante, è s'ellu ùn hè contru à a vulintà di Diu è a so salvezza, dumandate a salute corporali di l'Onità u to Figliu, u duttore di l'anima è u corpu, chì guarì ogni maladie è ogni maladie, avè compassione cun làcrime di una mamma scherbante per a perdita di u so solu figliu, u suscitonu da a morte è u detti à ella. Oh, una Mamma Amantissima! Cume a faccia di a mo protagione hè stata pallida, cumu tutte e so vini pruvà da a malatia, è tenite pietà di ellu, perchè ùn stà à a morte à l'alba di a vita, ma permete ch'ellu si sarà salvatu da l'aiutu di Diu è serve cù l'aligria di u Figliolu unicu, u Signore è u vostru Diu. Amen ".