8 persone cù minuscule chì vi faraghju rimettite!

Ci sò qualchi littiralmenti capicucinari rapprisaggiu piccanti tutti i ghjorni. Scoprei 8 stati reale nantu à persone incantevule, chì e so malatie è e ferite ùn limitanu micca, ma stimulanu à novi rializazioni è vittori.

1. Serfengiste Bethany Hamilton

Quandu a ghjovana Betània Hamilton era 13, hè stata attaccata da un piscicani, chì muzzianu a manu nantu à u spalle. Paria chì i so sònnii di a ragazza di divintà una donna serf-professjonali hà cullassatu di a sira, però u so cattivà incrisu di cunquistà l'olughjanu u purtonu à u tribunale solu quattru settimani dopu a tragedia. Dui anni dopu, ella vincìu a so prima cuncorsa naziunale, è da pochi à pocu anni ella vincìu diversi tituli. Betània hà attivamente impegata in carità, hà fundatu u so propiu fondu "Amici di Betània", è hè ancu un attore di fitness è dà cunsiglii nantu à u so situu nantu à cumu guidà un stiltu di vita sana. Hè una sposa feliç è mamma, è unu di i megliu serfgizzaturi prufessiunali in u mondu.

2. Breakdancer Luke Patwelli, alcunanimatu "Pussia Pani"

Luke Patwelli hè un ballantinu canadianu di ballu, cù una malatia cungenita rara - arthrogryposis, chì limita a travagliu di u corpu di e articuli è u crescitu di a massa musculare. Lu saccu 16 operazioni nantu à i spine, ma à 15 anni hè stata purtata da breakdancing è cuminciò à rapprisentà u Canadà in a round qualificatori di cuncorsi internaziunali. Viaghjà in tuttu l'Amérique du Nord, è in u 2007 si cuncitonu di u mondu un gruppu internaziunale di ballarini cù disabili. Hà participatu à a popularita mostra di l'Ellen Degeneres, hà parlatu cun Kanye West, è in 2010 hè statu invitatu à parlà à l'apertura di i Paralympiques à Vancouver. Lu capisce le tribù à i zitelli incapacitated, è ùn mai esce e di ripetiri "ùn ci sò scustamenti - ùn ci sò restrizioni".

3. Snowboarder Amy Purdy

In u mo amicu, Amy Purdy hà attivamente impegnatu in snowboard, ma à l'età di 19 anni ella cuntrai meningitis bacteriana, a cunseguenza di quale hà avutu indulgente a funzione renali, hè stata sguassata da u splei è di e so perte. I preampi di i medichi eranu disappruventi: solu 2% (!) Per a ricuperazione, perch'elli avèbbenu sottumise a ragazza à un com'è artificiu. Tuttavia, dui anni dopu, Amy hà trasplanteu di u rinceru di donatori, è di menu dopu à trè mesi dopu, era digià vicinu à i pezzi di neve nantu à e so prugetti novi. Amy hè unu di i megliurà snowboarders americani è u medalistà di bronzu di i Paralimpichi Games 2014. Ella acteghja cum'è un mudellu, ispira à l'altri cù u so esempiu è hè unu di i sviluppatori di una tecnica adattativa chì aiuta à i persone cun discapacità per affiscà in sportiu attivu. Bonu, in u 2014, Amy ghjustì à i cori, in ballu perfettu in a finali di u manifestu americanu "Dancing with the Stars".

4. Freestyler Aaron Fotheringham, alcuniscenu "Wheelchairman"

Un anu à 24 anni, Aaron Fotheringham anu una malformazione congènita - una spina bifida, è in a forma più severa, chì hà causatu a paralizazione assuluta di i peri. Doppu l'età di ottu, hè encadronalizatu à una sita di ghiaccio. Ma Aarone mai avia i so sònnii. Dopu u so frateddu, ellu hà scappatu à spariscia in u skatepark e, dopu à vincere diverse concorsi di freestyle, in u 2006 per a prima volta in u mondu hà fattu un backflip in a sedia di rota, è quattru anni dopu - un doppia tornatu. Arone trainsi i zitelli malati è si va à i renditi cù a tenda di circus.

5. Travelleru è attivista publicu Spencer West

A l'età di cinque, Spencer West perde a mità di u so corpu: per a patologicu geneticu, e dui gammi anu amputati da a pelvis. Ma Spencer ùn chjamò, ma chjucciu una vita di vita attiva. In u 2012, si pichjò à u pianu più altu di l'Africa - Kilimanjaro (5895 m) in sette ghjorni, scunniu u 80% di a strada nantu à e mani è guadagnà 500 mila città per carità per i zitelli. Hà succorsu à aduprà scoli in Kenya è l'India, è hè oghje in parechji prughjetti ambienti è umanitarii. Spencer hà scrittu un libru per u so viaghju. Viaghja à parechji paesi in lezioni nantu à un stilivu attiva.

6. L'attrice Lauren Potter è Jamie Brewer

Eccu dui donne charming eranu nati cù u sindromu di Down, ma hà cambiatu idei cuncepitu cuncrete ciò chì tocca à esse attore di Hollywood. Lauren Potter hè statu stampatu in una di a serie di televisione, è in 2011 hè statu delegatu à u cumitariu presidenziale per i persone cù minusitivi mentali. Jamie hà assistitu à u circhulu di teatru cum'è un adulescente è hè statu sparatu in quattru staciuni di a storia di l'horror americanu. Idda ancu travagliu cù parechje charità. In u 2015, diventò a prima donna cù u sindromu di Down, chì camminava à a catana duranti a sema di a modesta in New York.

7. Musician Cornel Hriskka-Mann

Cornel Hriskka-Mann nascìu senza a parti infermale di i so bracci, è per via di a patologia in a so zitiddina era amputatu. Ma Corneli hè a furtuna di ricivverà da a casa rumana di un zitellu à una famiglia inglesa. In a so nova patria, participò in carichi carità, hè ingaghjata in natation, è quandu s'hè aninatu, ellu mostrà l'interesse da a musica. Ùn avete micca cridutu, ma cun auturizazione Cornel hà sappiutu à amparà cumu toccu a manu è u bassu! Nta l'ùrtimi anni, hà acquistatu parechji fanatichi è seguitori nantu à u so canali in youtube edizzioni famusi in u so propiu performance. U so ghjocu avia interessatu à u tamburinu Red Hot Chili Peppers Chad Smith.

8. A pulitica Angela Bachiller

Da u so aspettu à l'arena pulitica in 2013, Angela Bachiller hà causatu un shock per a pace politica di Spagna. Hè stata a prima persona cù u sindrome di Aigle, chì hà apartu una salottu publica è iniziu una carriera pulitica, uttene un locu in u cunsigliu di a cità di Valladolid. U so appuntamentu pò esse vistutu com'è un passu maiò in u prublema di nurmalizà attitudini in quantu à e persone cun anormalità genetica è a so participazione in a vita publica, perchè assai persone cun u sindromu di Down ùn sò privati ​​di l'oppurtunità di votu in l'alizzioni.