Chì hà fattu i celebriti chì sustentanu a tendenza #OscarsSoWhite?

Passioni per i premiaturi di l'Oscars scinni è hè ura di ricordu di i steli chì rifiutanu deliberatamenti di assistisce à u scandalous event. Pensemu chì a lista di nominati per u premiu d'accadèmicu di film hè stata privata di l'attori neri, chì causò una tempesta devastadora di protesta è boicottu da assai stiddi.

Sti stili ùn anu micca bisognu di una "catifa russa"

In u lintu di rapprisintori avianu dui erume, un participante in u muvimentu #OscarsSoWhite in a distanza da a famosa tappe rossa. L'attore Denzel Washington cù a so moglia Paulette hà avutu un grandu tempu à u prugramma di bastique à LA Lakers, u spiatu di direttu Spike Lee è a so moglia Tonya in u torneu NY Knicks, mentri Los Anjedes è u mondu sanu aplaudiu i premiere premiati l'Oscar.

Leghje ancu

A fama è a crescita di a carriera superaddinu l'aderenza à i principii

U protesta di u muvimentu #OscarsSoWhite à u mumentu di l'urìggini foreshadowed the failure and failure of the annual ceremony 88, perchè in più di un sensu nùmmuru di steli negri offesi, l'attuali anu ignoratu a cerimonia cù l'orientazione micca tradiziunale. Tuttavia, no tutti sò pruvucati principe in u so postu, cumu hà fattu Washington è Spike Lee, è anu honoreddu a so presenza cun un show glamoru.