Biografia di Marina Vladyka

L'attrice Marina Vladi hè cunnisciuta per i so roli, è ancu per esse a donna di u grande Vladimir Vysotsky. Biografia di Marina Vlady - una storia interessanti è difficiulana di una bella è bellu successore.

Marina Vladi in a so ghjuventù

Marina era natu in Francia, u so nomu cum'è Ekaterina Marina Vladimirovna Polyakova-Baidarova. Hè u nome di u babbu di a so figliola, chì hè natu in Mosca è si trasfirìu a Francia in a Siconda Guerra Mundiali. A mamma di Marina, a ballerina Milica Evgenevna Enwald, avianu ancu e razzi russo.

Cum'è un zitellu, a zitella era occupata in coreografia, ma ùn hà micca diventatu ballerina. Hè verità, a plasticità è a gràzia eranu assai utili à a so per carriera attuale. Per a prima volta in a movie Marina Vlady hà fattu debuttà à 11 anni - hà ghjucatu un rolu episodicu in u melodrama "Summer Thunderstorm".

Serie più seri labbre include u seguente:

Vita privata di Marina Vladyka

L'attrenta pinza chì u so primu admirer era Marcello Mastroianni, cù quale hà ghjucatu in a film "Love Days". A so simpatia per a so ùn hà micca esse scupartu quelli direttori famosi com Orson Welles, Giuseppe de Santis, manu è cori chì hè stata offerta da Jean-Luc Godard. Ma i mariti di Marina Vladi eranu bè diversu omi:

  1. À l'età di 17 anni, ella spusò u direttore cun l'orizonte di Robert Hossein è hà avutu dui figlioli - Igor è Pierre. U matrimoniu cadernu cascò.
  2. U secondu maritu di l'attrìggica Jean-Claude Bruje era un pilotu, a unione era ancu curretta, ma era marcatu da u nascita di u so figliolu Vladimir.
  3. Cù Vladimir Vysotsky Vladi met in u prughjettu di a dramma "Pugachev", i sentimenti sò oghje u ghjovanu ghjocu quasi sùbitu. Ancu u fattu chì si sò travagliatu in parechji paesi, l'amatoriaghji cumunicatu assai - scrivanu littri unu à l'altri, mandonu telegrami, chjamati. Duranti stu piriodu Vladimir Vysotsky hà scrittu assai canzoni - ellu eseguite à Marina per telefunu. A marina ufficialmente Vysotsky Marina Vladi divintò u 1 di dicembre di u 1971.
  4. Un altru maritu d'attrìgiu hè Leon Schwarzenberg, un oncoloficu cunnisciutu in Francia. Hè quellu chì aiutava à Marina cuncepimentu di a depressione dopu a morte di Vysotsky, a perdita di Marina di Leon è Vladi era assai forte.

I figlioli di Marina Vlady sò persone ghjustu. Igor è Pierre vanu in Francia, Vladimir - in Tahiti. Marina Vlady hà 78 anni di età, cuntinueghja d'attirà in u filmu.

Leghje ancu

Una di l'ùltimi infurmazioni nantu à Marina Vladi era a nutizie chì era vinuta da l'affari à Vladimir Vysotsky. L'attrìzia spieghjanu cù questu sensu chì vole avè cambià a casa in l'oeste di Francia in un chjucu in Parigi, induve hè improbabile chì tanti cosi di u passatu sarà fitu.