Un altru triunfu di Kate Middleton

Kate Middleton eclissi per tutti in u cunduminu di u statu ufficiale in un ellu di l'arrivata di u capu di a China Xi Jinping nant'à Foggy Albion, piglià u locu d'honore à vena un invitatu è Elizabeth.

Onore especialu

A Duchessa chì sottuponghenu tutta a presentazione cun un spettaculu impatruntu è bellezza, ùn hè micca esce da ella à sente à a celebrazione not vicinu à u so maritu, ma componi a cumpagnia à a regina è u presidente chine. Lu prìncipi William era vicinu à a moglia di Xi Jinping.

À a riescita, era a figliola di a monarchia Princess Anna, chì hà cridutu chì u locu chertu in a table reale hè stata ella.

Leghje ancu

Signora in vestitu russu

Per a duchessa di Cambridge, stu successu era assai impurtante, perchè era prima prisente durante a festa di un altu ranzu. Di solitu i reutenzioni riligenti, disposti in l'onore di i capi di u statu, andonu à u Princellu Charles è a so moglia, ma questu tempu decide di cede u dirittu à u so figliolu maiò.

Li periodisti è i britannichi ordinali apprezzati longu à l'apparenza di Kate è facenu guessi nantu à i so attire è l'ornamenti.

Un aristocraticu diplomaticu dicidiu di dimustrà rispettu à l'alloghju, cù un vistitu russu. Dopu tuttu, u culore di a bannera china hè veduta russa.

A so maraviglia stampa hè armoniu cumplimintata a tiara di diamanti "Lotus Flower", chì hè una di a joera più amata di Kate.