Chris Pratt prughjittò di fà una pausa in u ritrattu è dedicate u tempu à a famiglia

Stedera di Hollywood, Chris Pratt anu ufficialamenti annunziatu chì vole per pause in filmi è dedicate tempu à a famiglia è di i ghjocà. Per l'atturi di stu status, ùn hè micca peculiar to be groundless to take a break in half a year in una carriera, per quessa l'annunziu ufficiali di Chris Pratt hà soriggiatu forte à i so fanni.

Leghje ancu

Chris Pratt hà prumessu di ritornu à u sparaci in sei mesi

Dopu à u 2000, l'attore hà participatu attivamente à u filming, l'ultimu annu è a mezzo induve participanu à trè grandi prughjetti di Hollywood: "Magnificent Seven", "Passengers" è "Guardians of the Galaxy" (sequel.). Per Chris, un actor, caracterizatu per una dedicazione massima in u travagliu , per via di i roli prufissiuneghja a so cumpitenza è a paterna. Dunque, a decisione di piglià un spaziu in u filmatu hè stata benestata è justificata.

Chris voli dedicà u tempu à a so moglie, Anne Faris è u so figliolu Jack, di 3 anni. Mentre i film cù a so participazione serà dispunibile per un affittu, hà da puderà amparà tutta a realità, più di a fantasia vita di i so caratteri. In u prublemu vicinu avemu da pudè vedà in a film "Passageri", è l'annu dopu, in maiu, a sequenza "Guardianes di a Galaxy" quì nantu à e pantaloni.