Mick Jagger hà fattu un affare cù u mudellu russu Masha Rudenko

Legendary soloist of the musical group The Rolling Stones 73 anni di età Mick Jagger caduta in amore! Questa nova hè ghjunta oghje nantu à e pagine di i media straniera, è un pocu scunvuratu l'audience. Tutti sò longu usu di u fattu chì Mick di tempu à u tempu ùn ci sò intrigue, ma l'scelta di e zitelli sughjemu à maravigghia: ogni ghjornu amata, tutti sò più ghjovani è più ghjovani. Questa ora, Jagger hà sceltu per u mudellu russu da Taganrog, Masha Rudenko, chì hè solu 27 anni.

Masha ùn missi cuncerti Mika

Sicondu l'infurmazioni pubblicati da u Mail Daily, una nova fascinazione cù a bellezza russa assicurò completamente a capu di u musicista. Rudenko è Jagger metu in una festa in New York in u 2014, ma quandu nisunu traccia sta reunione. Ora i tempi anu cambiatu, è Masha hè prisente in quasi tutti i cuncerti di Mika. Allora, a zitella era vistu in Califurnia à u festival di Desert Trip, induve hà attivamente supportatu Jagger. Dopu u cuncerta, Rudenko hà pubblicatu à a so pagina in Instagram una figura di porta cù una cammisa cù una bocca aperta è lingua fora, l'stampata di u Rolling Stones.

Una di e famiglie di u mudellu hà scrittu stu cummentu annantu à a photo:

"Uuuu, babbu! Avete bisognu cù u vostru sposo :)) Cool picture! ".

In ogni casu, Masha decidiu micca di cumandà nantu à questu missaghju.

Invece, fece chjarà una altra foto. U capiu un musicista durante u performance. Rudenko hà firmatu a photo cum'è sta:

"Mick Jagger! Hè solu rock'n'roll, ma mi piace! ".
Leghje ancu

Jagger hà pigliatu una mistressa pregu di Masha

Mick amazes a tutti cù a so energia irreprimissible nò solu in u stadiu, ma ancu in a vita. Cù a passione prossimu, a ballerina di 29 anni Melanie Hamryk, u musicista cumminciò à scuntrà in 2014. In u veranu di questu annu, ella annuncia chì hà esperatu un zitellu da ellu. Dopu questa nutizia, Jagger hà dicisu chì ùn avissi da maritari, è hà cambiatu rapidamenti versu u so amicu da Russia. In modu, stu zitellu sarà 8 ° in Mick. U primu di u musicista nasciu in u 1970 da u cantante Marsha Hunt. A picciotta era chjamata Caris. U sicritru era u zitellu Jade da a prima moglie di Mick Bianchi, chì hè stata natu in u 1971. Li quattru prossimi figlioli nascinu da a siconda modesta ufficiale Jerry Hall. U 7 era u figliolu di Lucas da u mudellu è u principale Lucian Jiménez.

Si avemu parlatu di Masha, hà longu tramutata in America è avà travaglia in una di l'agenzi di prestigioni di modellufii in Los Angeles. Rudenko hè cunsideratu micca solu un mudellu famusu, ma dinò un inveteratu di partitu senza ellu chì i partiti rughjoni di a metropole ùn pò micca fà. In una di e so entrevista Maria admissione chì ella piace sta vita:

"I piace i big cities. Io adore ad elli. Aghju avutu natu in Taganrog, ma ùn vogliu micca ellu. Hè una pruvincia ".