Calcium Pomatura

Oru di Calenda hè una basa omeopatica (in vegetale) un pruduttu externu medicamentu cù effettu antiinflamatori è cicatrix. A droga hè un pompi grezzu, marrone amarricu, cun un olore caractéristique. U principale attivu attivu di a droga, cum'è u nome implica, hè l'extracte di calendula. Com'è sustanzi aziende, i pruduttori diffirenti pò usà grassu vegetali è animali, petrolatum, lanolin.

I prupitati Terapiutichi di Calangula

Calendula hè una pianta medica in quali fiori cuntenenu:

Sti sustegni cuntribuiscenu à a migliurà di a granulazione è l'epitelizazione, stimulanu i mecanismi di difesa lucale.

Oru di Calenda hè stata guariscenza, antiinflamatori, antimicrubbià, antisépti è emolienti, è dinò una littura anti-fungus.

Indicazioni per l'usu di ungulini calendula

Oru di Calenda hè un rimediu esternu utilizatu sia separatu è in parte di a terapia cumpla cù:

Cù l'aiutu di un inguante calendula, pudete caccià a inflamazioni è reduci u dulore quandu:

Inoltre, l'ingudu di Calendula hè un rimediu assai populari per u trattamentu di sintomi di hemorrhoides.

Calciula Ungulante per Face

In più di l'attrazione antisettica è anti-inflamatoria, l'inguientu di calendula hè un effettu benèficu nantu à a pelle, estregece u poru, regule a produzzione di sebum è aiuta contru l'acne è l'acne. A causa di u so amulandante è effettu rienverificatu, pò esse usatu cum'è un mezzu di pelle scàccia è com'è agente protetturà per a pelle in cundizioni climatichi avversi.

U modu di usà u pruduttu hè cusì:

  1. Ovinu si applica à a pelle cù una strata fina.
  2. Applica hè cunsigliata per dumandate, dopu lavatu.

Calciula Pomada per Tacchi

In u casu di cracchi nantu à i tacchi, u più effettue hè una mistura di calendula è vitamin A ungulates. Per 20 grammi di l'ungulate aghjunghjenu 10 ml di vitamina A liquida, buccale à appaghjà è aghjunate in un dispusitore di vetru in un frettu. L'ungüista si appricciò duie volte à u ghjornu nantu à i pillatti lavati è manichi di pumice, dopu à quale si mette nantu à i medichi. Appintu l'ungulate duie volte à u ghjornu durante 2-3 simpati, deveni à a prufundità di e grieta è a vilicità di a so cure. In u futuru, u rimediale ponu esse prufiliativi, quantu bisognu.

Hè necessariu piglià in cuntà i peculiarità di l'ovenu in stu casu. Applica l'ungulate à u locu desiderate cù una strata fina 1 o 1 ora di ghjornu. In u locu di applicazione in casu di ferite aperte, feriti, tagliati, pò esse una sensazione arrugata. Ùn ci sò micca contraindicazione evidenti, ma cun curattu averebbe aplicatu allergii. Se u migliore ùn hè micca osservatu durante 4-5 ghjorni, o a prublema di u pelle agghicassi, u trattamentu deve esse firmatu.

Elaborazione di l'ungimentu cun calendula

Stu pompi ùn pò micca solu cumprà in a farmazia, ma ancu preparatu indipindente:

  1. Per preparà l'ungene, friddi nantu à un bagnu di acqua 200 grammi di casdu diluitu (smaltz).
  2. Quandu u grassu esse fluidu, si stira, cunghjilla mentri, 50 grammi di fiori bianchi.
  3. Mantene nantu à u bagnu di acqua per 5-7 minuti, senza avè cudatu à foglie.
  4. Pour la preparazione in un dispusitore di vetru, friddu è aghjustate in a fria.