Venus flytrapper in casa

In a costa atlantica crede una fiore inconspicuous but formidable - una mosca di Venus o Dionia Flycatcher, cum'è ancu chjamatu. In a natura, sta pianta insettivora predanti hà vintu più freti nantu à i turbe.

Dionea cresce ind'i insetti, aranni è anchi moluschi. A "bocca" di questu predatu compone di duie valvuli, longu a riva di quale ci sò e spine persati. L'internu sò i glànduli chì emeten un nettu fragranti, ancu attraversà insetti in una trappula. Hè vale a vittima solu per tuccà i capelli sensittivi nantu à a superficia di a foglia, chì istantane l'opulence è a trappula hè chjude. True, i flapi di u mosche di venus sò chjusi peri sperduti, è l'insettu hà sempri l'upa di svià di a "bocca" di a pianta di predator. S'ellu si succede, dopu à un ghjornu dopu, a trappia aperta.

Un tali mecaniziu nasce in a pianta per esse l'escludiri "falsificà falendu" per i cattini di i chjassi incisi, variate furmagli è i ramoscelli. Ma se l'insettore ùn pò esse micca di a trappula, invece e persighjate chjorte ancu più strettu è a vittima ùn serà micca pudendu salvà nunda. Quandu l'alimentariu hè digerutu è duvite dura di deci ghjorni, a folla aperta è "in a bocca" di a pianta ùn resta più chitinous coating of the insect. Ogni trappula hè creatu solu per trè processi di trasfurmazioni, perchè ghjè micca muratu. U gustu displevane, à disprezzu di e altri pezzi depredanti, u Dionia ùn pò micca.

Cumu vulete cultivà una mosca di u ventu in casa

Crià Venus flytrap in l 'aria aperta, in un invernu d'inguernu , nantu à una loggia è ancu in un terrariu o aquarium . Pudete crià è a casa in una pignatta. Invece a so natura aggressiva, una mosca di vinu in casa pò spiegà cù picculi foglie bianchi, situati nantu à stemma longa. In regula, ùn hè micca difficiule di cura di una mosca di vinu. A più impurtante hè di creà e cundizioni similarii à i naturali: umidità suffirenziu, terra adattata è boni d'illuminazione.

  1. A pianta hè photofilusa, ma ùn deve esse postu sottu u sole. U locu più appruvatu hè nantu à u pianu di u ventu livante o uccidintali è, in l'invernu, probabili di vede, avete bisognu d'iluminazione supplementari. U fiore ùn piace l'aria stagnante, cusì più spessu ventilate a stanza induve a pianta vive.
  2. A terra per a mosca di Venus hè necessariu à a turba di sabbia. Per essee di secreduzzu u tarritoriu, hè dispremtu per spenderà a muscola nantu à quì.
  3. Oghje u ghjirulevu venereu in casa si deve esse moderatu, in nisun casu ùn pò micca valdi o assecenu a pianta: da questu quì puderia moriri. Hè megliu mette un pezzu di mosca di Venus in una rezza china di acqua per chì tutti i tote in u pote sò sottu l'acqua. Sò deve esse puliti, quantu bisogni, deve esse cambiatu. L'acqua chì a pianta hà preferitu l'acqua di fundera dulce o filtrata da un filtru.
  4. In u vaghjimu, u mosoco di Dionea cumencia à preparà per u periodu di restu. Quandu u fogghiu falla cresce, per quessa hè necessariu di vintu l'acqua da a panina. In ogni casu, quandu u regnu devia esse acquistatu, senza mancu fà siccà u pianu à a pignatta. In l'invernu, una pignata cù un moschita hè megliu trasferitu in una sacchetti di plastica è colpi nantu à u largu di u frettu o in una bagnu vitale. U trasplante venus flytrap pò esse fattu in a primavera, quandu a pianta sola s'era venerata da a hibernazione. Grunt per questu quì avete bisognu da micca di u giardinu, ma solu turfà o torba di sabbia.
  5. Ùn pudete micca sfacciate o alimentate una mosca di Venus cù insetti, perchè pudete arruvinà a vostra pianta. Pigliate è cumincia "manghja".
  6. U fiore di Venere hè multiplicatu da u moscatore per cuttings, da a divisionu di un arbulu o da e mane.

Venus Flycatcher hè assai populari di l'amatori di l'exotique. Cù cura bè, Dionia hà dettu cù un bellu colore è una cumunicazione interessanti.