Signs for July 21

A legenda sustene chì un residente di Kazan, di novu annu, chjamatu Matrona (Matryona) per parechji ghjorni in un sognu era a Mamma di Diu è insistia chì ella hà truvata nantu à l'icona di cinrisia cù a so imatge. E veramente, in u postu indicatu da a mamma di Diu, un iconu hè prestu truvatu.

Questu avvene era marcatu com'è una partitura, è Ivan u Terrible urdinò a custruzzione di u Monasteru di Bogoroditsky in u situ di a relic, induve un icona era erettu, famoso per i so parechji miraculi.

Dopu da quì, hè cunsideratu u Difunmente Celestial de Russia, è u 21 di lugliu - una festa ortodoxa, chì i signaghji sò assuciati da l'agricultura.

Hè cunnisciutu chì a Russia hà ligatu tutti i vacanze di l'església cù costumi pagani è tradizione, chì largamente determinava a vita futura di u populu.

In u calendariu anticu pre-cristianu, u ghjornu era chjamatu u ghjornu di Summer Prokop è hè cunsideratu cum'è principiu di cugliera.

Signs in Kazan nantu à u clima è a vendita

  1. U ghjornu di truvà l'icona di a mamma di Kazan era micca travaglianu, è i signali di u populu in a mamma di Kazan, u 21 di lugliu, assicurava chì era da ellu chì a vendita principia.
  2. Nantu à e donne di Smolensk, andendu in a prima racolta (cene), hà pigliatu in u campu comestible: ova, pane, bacon . Per lavà hè successu, si pusonu à a cena sottu u primu casamentu ligatu, dicendu: "Stand, mio ​​fatia, per una mila policia!"
  3. Signori cunnuscini è rituali in Kazan u 21 di lugliu in Central Russia. Da questu ghjornu in i boscesti aromi barbi, chì andonu per cullettà un paese tuttu, era impussibile di sparà. Rye manteneva cun ella à u stessu tempu, è ci era un bastanti travagliu per tutti.
  4. In questu ghjornu, com'è regula, era chiuvutu; A persone si n'addunau: s'ellu chiuva in a mattina, quandu hà da esse finitu prima di u pranzu, è si in u dopu dopu, andaraghju à u ghjornu dopu.
  5. S'ellu era assulanatu in Kazan, dunqua un annu difficili era mistu.
  6. Signs u 21 di giugnettu ancu dinò chì u sole, subitu subitu da a chjagua, à u tempu chjucu per parechji ghjorni.