Cumu insignà à un zitellu per leghje i sìllabbi in casa?

U prugramma di scola mudernu assume chì i futuri università d'avè l'avè a tenutu tanti capacità di davanti à a scola, cumpresendu lighjia per i Silabali. Per quessa, u pesu di purtà i zitelli per leghje è scrivere nantu à e spalle di i maestri di kindergarten è, sicuru, i genitori. Scupremu di quantu esce da insignà à un zitellu per leghje per i Silabali, chì sapori è sicreti sò in questa impegnante difficultu.

Quantu hè faciule per insignà à un zitellu per leghje per i Silabali?

I seguenti suggerimenti anu da esse diventeranu un bellu maestru di lettore per u so zitellu:

  1. Prima di tuttu, decide nantu à l'età. U zitellu deve esse psicologica pronta per l'apprendimentu, preferibile (ma micca necessàramente) per sapè cusì i littri basi di l'alfabetu. Normalmente, a littura accumbe à 5-6 anni, chì currisponde à u gruppu preparatori di u kindergarten. Ùn ci vole micca affissu nantu à a lettura, pruvatu d'insignà à un anzianu di quattru anni di leghje Pushkin - hè improbabile chì tucete successu, ma per a bonità ùn hè micca un impadronite micca solu per leghje, ma per studià in principiu, assai realistichi.
  2. Quandu a furmazione iniziale, pruvate à scelta una bona educazioni aiuti per questu. U più chjucu (è duncu unu di i migliori) libri in questa categoria hè u libru ABC editatu da N.S. Zhukovoy.
  3. Spessu cumincianu cù i vucali sò stati chjamati vucali, chì inclusi l'littri A, 0, Y, E, N. Allora accade una consonanta A è M, è dopu ad avellu - sordi è sulluzzate (D, T, K, W, F, etc.). Eccu u puntu più impurtante hè a necessità di osservà i règuli di a pronuncia di i sonu. Per esempiu, quandu si pronunzianu u sonu di M, u zitellu ùn deve micca parlatu "EM" (questu nomu di a carta, micca u sonu), micca "ME" o "WE", ma solu un "M" curretta. Questu hè assai impurtante per pudè cose riferenu in corbelli correcci attuale à i sillà.
  4. In regula, vi pudete insegni à u zitellu cumu per leghje i sìllabbi cun l'appressu dopu studià sti lletdi. Questu hè facilitu d'ottene, mostrà u zitellu una figura di u manual cited. U français hè piscadore su cù una lettera differente: spiecà à a vostra studianti chì leghje sìllabbi bisognu, comu si tenia unu sonu, a fate cù un altru: "mmmm-AAAA". Cusì ùn hè micca bisognu di sonu di ogni littra prima, è da dopu unificà elli - hè necessariu d'accustomà u zitellu da una volta per dì una sillabba. À u primu, serà pocu difficili, ma quandu si compie u significatu di i vostri bisogni, i cose avvicina più veloce.
  5. Per principià, offerta à u zitellu a sclusa simplice di dui carta: MA, BA, CO, OU, etc. Quandu ellu sia a saviezza, unu pò prucessione à un più cumplessu, per esempiu, à i Silabali chì accuminzanu cù una vucali (AK, OH, UX). È solu dopu, quandu u vostru futuru studientu ghjè cun fiducia di leghje i sillabelli, avete da scrive (MA-MA, MY-SO, KO-RO-VA, MO-LO-KO).
  6. Pundu à u fattu chì u zitellu stessu "hà vistu" u cursu di a littura, aiutendu cun un puntero o ditte. Hè ancu impurtante hè a pausa entre parolle - questu deve esse rializatu, altri o zitellu pò leggià (o cantà, cum'è parechji maestri cunsigliate per fà) tutti i paroli, è ancu i frasi, in una fila.
  7. Ùn vi scurdate micca è ùn sia micca mandatu à u principiu di ogni lezioni per ripetiri l'infurmazioni insegnati in a lezzione previa. Questu facilitari assai u promente di l'assimilazioni, è l'appassi per leghje i piglià assai menu di tempu.
  8. I lecche per i preestri di i preistoruri, prima, hè curtu (micca più di 15 minuti) è, sicondu, si trovani in una forma di jocu. A furmazione hè più faciule simplice se è custruitu in a forma di un ghjocu. Nun forza maiò à un zitellu per leghje è ùn ne scrivite micca per i sbagli - in prima sò inevitabbili. Senzu sentitu u sustegnu di i genitori, u vostru piccioccu prestu prestu à amparà à leghje

Comu pratica prumovi, rapidamente per insignà à un zitellu per leghje per i Silabali hè pussibile ancu in casa, senza tutorelli: Armerate propriu incù un lapis è accettate i cunsiglii di supra.