Armenianu quartu


Stòricamente, Ghjerusalemme hè divisu in quattru alcuni, u più chjucu, di quale l'Armenianu hè. Okku sulu 14% (0.126 km²) di tutta a cità antica . U trimestu Armenianu si trova trà a torre di David è u Monte Sione , in a parti sud-sudu di Ghjerusalemme. Ci hè una parolla chì una volta in u so locu era u palazzu di u rè Erode u Grande.

U fruntiu uccidintali è sud di u quartu passa per i mura di a Cità Vechja, è u nordu hè u limitu di u quartu cristianu. Da a lingua ebraica hè siparata da a strada Chabad. À u primu preghjudiziu pari chì di tutte e quartieri l'armenianu hè menu accessibile per visitate. Per una banda, hè veru - i turisti sò permessi di volta à u ghjornu à u territoriu di i monasteri. Invece, l'armeni sò distinti per amicificazione è participanu attivamente in a vita di a cità vechja.

Da a storia di u quartu

I primi settlers in Ghjerusalemme parevanu presumibuli à a fine di u IV seculu. Dopu l'adopru di u Cristianu, i chjese è i cumunità muntaggiani eranu prisintati in Armenia antica in Ghjerusalemme. Per quessa, u quartu hè cunsideratu u più anticu di tutti. A mità di u V sèculu seculu, u scrittori armenianu operatu in a cità.

In u periodu bizantinu, a cumunità era stata aspittata da chjuchefi per u rifiutu di ricanusciu u sistema duali di Cristu, risultatu in a furmazione di a Catégorie gregoriana aranja, chì prima hà riferitu l'autorità di u califfu Omar ibn Khattab. A cumunità armenia hà ancu urganizatu à truvà una lingua cumuna cù i turchi in u piriudu quandu cunquistonu Ghjerusalemme. Dopu à a guerra per l'indipendenza di Israele, u listessu succorsu cù u novu guvernu. A stu tempu, i membri di a cumunità armenia sò artisti, i fotògrafi, l'artighjani di l'alfabbetu è l'affari di argentu.

Quartu armenianu per i turisti

Chì hè famosu per questu trimestu Armenianu in Israele, cusì hè un ambiente unicu di l'antichità. L'uriginale, u culore di u populu Armenianu sò rapprisentati in ogni città di guadau. Frà l 'attraziati di vede sò vede:

In sta lista di postu interessanti ùn finisci micca quì. A Cattedrale d'Armenia hè cunzidiratu u templeu più bellu in Ghjerusalemme. Durante a visita à u quartu, avete da definisce à l'artighjani. Quì pudete truvà i ricordi originali chì ùn sò micca venduti in toli ordini.

Un fattu interessante hè chì durante a piantazioni di u fundazioni hè stata trottu un fragnu di mosaicu unicu, nantu à quale l'imagine di vinti spezii d'averebbe compilatu, è ancu una inscription in armenianu: "In memoria è per a redenzione di tutti l'armeni chì i nomi sò cunnisciutu à Diu".

U souvenir principaru, chì devenu esse furnituatu da u viaghju, sò prudutti ceramichi fatti cù tecnulugia speciale: jugs, platti è dispunite cù ornamenti brillanti.

Pudete imparà nantu à a storia è a cultura di u populu Armenianu in Israele, visitendu u museu Mardigian. Dopu avè travagliatu un gustu, avete visitatu una taberna shish kebab, chì hè faciule di truvà nantu à u listessu afflittu. I toli offre chì pruponenu ancu altri platti fragranti, un cuncipitu bè. L'istituzioni sò interessanti ùn solu per i menu, ma ancu l'internu.

Tuttu quì hè cusì fabulosa chì hè difficiule d'imagine quantu hè vicinu à a cità moderna. A Gloria à u trimestre di Arménie hà ancu portatu duie biblioteche - u Patriarcatatu è Kalyust Gulbekyan. I prutezioni turisti per visità a Cattidrali di Saint-James, ci hè una parolla chì u capu di l'apòstulu Ghjacu l'Ancien hè enteratu è Ghjacumu u Ghjovanu hè sipatu. Eccu avete vede strumenti spicialificati di lignu. Ebbenu battezzati, chjamà i believers per pricà per quandu u territoriu era sottu à cuntrollu Musulmane. Questu hè dovutu à u fattu chì in quelli ghjorni era pruibitu per sbattinu e campane.

Cumu ghjunghje?

Ci hè dui modi per arrivà à u quartu Armenian, per mezu di e porte di Jaffa è Sion. Truvate micca elli ùn sò micca difficili, per esse in a Cità ​​Vechja .