Regoli per critichi constructif

Perchè ùn ci piace micca a critica diretta à noi? Chì ci hè spessu per prughjettà à noi, cum'è una persona. Ci sò certi persone ùn ci piace i vostri poema? Hè degne perchè ùn ùn hè micca veramente rispettuoscu. U capu critica i vostri idee? Allura, ùn credi micca in e vostre capacità ... Avete ricanusciutu a direzzione di u pensamentu?

Avemu usatu à u fattu chì a critica hè diventata quasi sinunimu con "condimentazione". Intantu, l'etimulugia di a parolla hè un pocu diffirenti, "critica" in a traduzzione da u grecu, hè "l'arte di disassemblimentu". Per disassembleghji qualcosa ùn significa micca di fà a culpa. Ie. a regula principali di a critica efficace, - deve esse constructivu, suggerenu viaghji di migliurà a situazione. Inutili, a critica hè stata cunghjunta. E pudete esse chjamatu un criticu disgruntled si ùn avete micca almenu reguli basi di critica constructiva. Chì sò?

1. Regula un: critica sulu ciò chì hè pussibule (in u vostru parolle) per cambià per u megliu. Inutili, prestu pè insults e disputa, perchè ùn avete micca criticatu, avete a culpa.

2. A seconda regula hè impurtante per cumprendre a percepzioni di a critica. Pruvate à astratti, aprire l'emozioni supra una persona, è fucalizza solu nantu à ciò chì voi critichi. Pensate: cumu fà per fà chì una persona ùn prughjettanu una attitudine negativa à un attu nantu à ellu stessu, cum'è una persona. E ...

3. ... principia cù i meriti. Quì hè digià pussibule sparte à i meriti di l'interlocutore, è micca l'ughjettu di critica, salvu, per suprattuttu, ùn avete nunda à glurificà. Enumerà i meriti è punti di intersezzione di e vostre opinioni chì aiuta à una persona à sintonia à l'onda guidata è u cume più receptive.

4. Se vulete una persona per sente a vostra opinion, poi:

5. Mantene u tonu "even" di a cunversazione. Ùn ponu ghjustificà a vostra voce, ùn cumincianu micca di discutiri, pò causà agressione è fate qualchì "cumandante".

6. Sintetizza i risultati. A critica ùn deve esse chjaru è cumprèvule, è e manere di migliurà a situazione parevanu semprici solu pussibuli.

L'implementazione di a critica constructiva hè impositu senza observà sti règuli, cusì ponu sempre in u locu di quarcunu chì critica. Cusì vi permette di cullà i vostri pensi, è u criticu - per affruntà l'emozioni. Ma, fendu cusì, i vostri argumenti ùn deve micca cammellu intornu, dicenu a vostra opinione direttamente, è permettenu sona com'è un desideriu sternu di aiutà, senza cunnannazione. Fà chì questu quì avarà difficultu, ma quandu avete un cunsensu cumuni cù l'altra persona, intesa chì l'esercitu hà valutu a pena.