Quante hè per passà da quì sopra à l'omu?

Pose, quandu una donna hè in cima, hè chjamatu "rider". Ella piace l'omi è a donne. Parechje di u sessu fair, hè in cima, pò sinte orgasmo . Dà una donna, o più di i so movimenti, depende chì i partenari hanu pruvatu à u prucessu o micca.

Quante hè per passà da quì sopra à l'omu?

Per capisce chì duveria esse a trajectoria di i muvimenti, hè impurtante cumprendre a struttura di u terminu. I spazii sensittivi sò: a testa, corolla, pieni è brida. Hè a so stimulazione chì dà u piacè à u piacè.

Cumu move a zitella da quì:

  1. Up and down . Movimenti verticale per a l'input and output massimi di u pene porta à a so stimulazione in tutta a longu. U so cumpagnu deve esse riposu à e so peri per cuntrullà u prucessu. Quantità dipende nantu à l'inclinazione di u corpu di a chjesa. Per esempiu, si ella tiltse u torsu pocu avantaghju, i pieni di a testa è a briglia hà prubabilmente stimulati.
  2. Avanzate . Per sapè cumu bè per passà da quì sopra, hè impussibile micca di parlà di movimenti horizontale, cum'è assai parenti prefendu l'opzione. In questu casu, u pene hè sempre in a vagina, è a zitella si movi sopra i currenti. Hè impurtante per fà movimenti micca da u corpu, ma solu da a pelvis. Per rinfurzà a stimulazione di u clitoris, u "rider" hè devino daveru liggeru.
  3. In un cerculu . Questa versione hè simile à a versione di prima, ma a zitella realice movimenti circulatori in a pelvis, chì permette simulerà a superficia entera di a testa in seguita.
  4. Waves . L'esencia di sta scelta hè chì l'membru entra à a vagina in un angulu, è si fendu à l'altru. Hè impurtante per sapè cumu si moviri degnu in una pose da quì sopra, in modu cusì cumu per ottene u risultatu dumandatu. A zitella hè di fronte à l'associu è liggerà torna u torsu in a so direzzione. Ella deve cullà a pelvis per ella è si cumplittamenti sia nantu à u penis, è risurrezzione hè bisognu à dàchja nantu à a so back, etc.

Per capiscenu a manera di mudificà in una attitudine, quandu una donna da quì hè bisognu di u travagliu di i musculi intimi. U so furmazione hè di grande impurtanza per ottene u piacè di i dui parenti.

Cumu cuntragliamente i musculi di a vaġina:

  1. Quandu entra in un membru . Cù movimenti vertichi, à pusà nantu à un membru di u musculu, si deve esse cutatu, è in risposta, per contru, rilassate. Hè creatu una manifestazioni densita.
  2. Quandu u derittu . In questu casu, ogni cosa passa oltre u circondu: a zitella acchianava i musculi quand'ella si ritene da u pene, è quandu si si s'assini, ella relaxe.
  3. Perduzzii riduzioni . A zitella à ogni mumentu scurzà i musculi per uni pocu seconde, è poi lasta.