Musei di Malaysia

Malasia hè un paisanu cù una storia richiana è tradizzioni culturali . Pudete sapè più bè per visitate musei in Malasia.

Musei in a capitale

Siccomu u postu turisticu più visitatu di u paese hè a so capitale, prima avete devi cuntà i più interessanti musei di Kuala Lumpur . Queste sò:

  1. Museu di Arte Islamic . Hè vicinu à a Meza Naziunale . Hè custruitu parechji galerie dedicati à i manuscritti islimi è u Koran, l'architettura, u mobili, a ghjillani, i prudutti ceramichi è di vetro, armatura.
  2. U Museo Nazionale di Malasia hè dedicatu à a storia di u paese è a so cultura. I visitori sò mistieri per acquistà acquistà troii archeologi, cullizzioni d'armi, tessili è vistimenti, capelli malati, pupi di tradiziunali di teatru, strumenti musicali. U custruzzioni di u museu hè stata fatta in l'u stilu di una casa malacca tradiziunale.
  3. U museu di a Pulonia di Malasia hè situatu vicinu à u Museum of Islamic Art. Parra di a storia pulitica di u paese in l'era coloniale à u ghjornu oghje. Quì pudete vede a forma, u trasportu, l'armi, acquistà cù e biògrafi di l'uffizonii infurmanti ghjuridichi è di i famusi criminali.
  4. U National Science Center si componi di 9 galeriasi induve sò espere interessanti espunzii scientifichi. Inoltre, hà un acquaziu cù un túnel subacuàticu, un parcoriatu educativu scientificu in quale diverse rapprisintanti di a fauna lucali attivi è un cantonu di l'invintori. U custruitu di u museu hè statu notevuli.
  5. A Galleria Nazionale di Fine Arts offre visitanti una cullizzioni di più di 2500 pezzi d'arti fine da scrittori malacca è stranieri contemporaneu.
  6. U museu di a Royal Air Force hè dedicatu à a storia di l'avazione in u paese. Hè situatu nantu à u situ di l'aeroportu internaziunali più anticu in Sanjay Besi, nantu à u territoriu di KL Airbase, a base più antica in Malasia.
  7. U Museo Reale finu à u 2011 hè a residenza reale ufficiale, in 2013 hè stata aperta à i visitori com'è museu.
  8. In u Planetariu Naziunale, pudete vede una mostra dedicata à l'esplorazione di l'espazio. Inoltre, quì hè u Museu di Merry Science, induve i studienti ponu videru experimenti scientificu interessanti è studia quimici, fisica è altre scienze in una forma playful.
  9. U museu di Money di u Bancu Naziunali opera cù l'auspices di u Bancu Naziunale di Malasia. Quì pudete vede una mostra di dinamicu islamicu, cunnisciutu da a storia di u bancu, è anch'elli ammentanu l'arti di l'arti.

Altre cuntenutale musei in Malasia

In altre città di u paese ci sò ancu parechji musei interessanti:

  1. U museu di u risichju opera in Alor Setar , a capitale di l'agraria di Kedah, dedicata à u primu cultu agriculu di u paese. L'architettura di u museu stessu hè maravigghiusu - hè fatta in forma di bushels per u risu, stacked nantu à l'altri. Eccu averebbe scupridu chì u risu era cultivatu è trattatu prima è cusì cumu passa.
  2. U museu archeologicu in u Val di Bujang hè un grande (224 sq. Km.) U Parcu archeològicu, induve pudete vede ciò chì resta di l'imperu Hindu-buddhistanu di Srivijaya, chì esiste digià da circa 200 à 1400.
  3. U Statu Picture Gallery in Alor Setar prupone l'admirar i pittura, u brocca, tagliata di lignu è altre prudutti artighjanali. Inoltre, ci hè una cullizzioni di strumenti musicali.
  4. U museu statale Kedach hè ancu situatu in Alor Setar; ellu rici a l 'aria, chì, ghjudicamentu di a dati obtati durante l'eserciglii, era a cunclusione di a civilizazione buddista antica.
  5. U museu d'arti di Batik in Georgetown hè dedicatu à unu di i simboli di Malaysia, un arti chì hè sviluppatu quì à u più altu livellu - batik.
  6. U museu littirariu hè situatu in Malacca . Parra di l'evoluzione di l'scrittura di Malasia è a storia di scrittura scritte forze. Quì pudete vede ancu lettere anziane, è ancu travagli di l'autori di Malese.
  7. U museu di bellezza in Malacca hè dedicatu à i standards di bellezza è i so cambiamenti, avè cù l'antichi. Hè pussibule insuchjarà cù mette tradiziunale di "decorazione" cum'è cicate, tatuaggi, stinzamentu di labbra cun un discu, correzione di a forma di u cranu, restrizzioni di u crescità di i pedi.
  8. U Museu Marittimu in Malacca hè a più visitata in Malasia, ogni mese riceve u 20 mila visitante. U museu hè dedicatu à a dominazione di u mari di Malacca in a regione. Hè una copia di a vanda portuguesa Flor de la Mar, sundutta fora di a costa di Malacca.

Musei di Borneo

L'isula hà ancu parechji musei interessanti:

  1. U museu statale di u Statu di Sabah hè situatu in Kota Kinabalu . Questu hè un grande cunghjuntu di museu, chì cumporta una riserva museu artale, etnulogica, archeulogica è storica, un locu scientificu è tecnicu, un giardinu botanicu, un mini zoo, un museu di civilizazione islamica è un paesu etnulogu.
  2. U museu statale di Sarawak hè in Kuching . Hè u museu più anticu di l'isula, hà operatu da 1891. In a so esposizione - una cullizzioni di rapprisintanti di a fauna di l'statu è l'isula cum'è un'lu tempu, una cullizzioni di minerali, artifacti.
  3. U museu d'oliu in Kuching parrava di u prucessu di a pruduzzioni è di u trattamentu di u petrolinu, u rolu di questu minerale in a storia di u sviluppu di u paese.
  4. L'acqui mari è u museu si trova in a custruzzione di l'Università Malasia di Tecnulugia in Kota Kinabalu. Quì pudete vedere più di 60 varietà di coralli, assai pesci chì soffranu in e mareste statali.
  5. U museu di u ghjocu in Kuching hè 4 galerie induve pudete vede tutte ciò chì tocca à i misgi: imaghjini è foto, una mostra di publicità una varietà di prudutti per i misgi, un cat momia di l'Anticu Eggittu.
  6. U museu tessili, o u Museu di Garment Ethnic Etichetta Sarawak, si trova in Kuching. A so offerta visitanti à vultà i fantastichi etichi è apprendre à u sviluppu di l'industria tessili in u statu.
  7. U museu islamicu in Kuching ci conta a storia è a cultura di a comunità islàmica di Sarawak.