Cirni per a perdita di pisu

E uva pruduttu savurosu è assai succulente sò un pruduttu dieteticu maravigghiatu, chì, invece, hà boni prudenzi medichi.

Chì ghjè l'utilizazione di prugna?

  1. Un diureticu maravigliu chì sguassà l'acqua e sal di l'urli.
  2. L'usu di prune hè impalpable in questu ci sò parechji vitamini è i microelements utili.
  3. Recumpèvule per l'aiutu cù gastrite, ulcera è anemia.
  4. Prune in opera cum'è un laxante simplice, per quessa, hè vale a manci per avè un stiettu. Basta à a matina prima di manghjà di 12 frutti.
  5. Ajutò per sguassà radjunuculi è carcinogeni di u corpu.
  6. Affetta positivamente u sistema nervoso.
  7. Grazie a vitamina P, l'estatu vascular hè migliuratu è a pressione hè normalizzata.
  8. Un altru parte positiva di u prugnu per a perdita di pesu - normalizeghja a quantità di colesterolu in u sangue.

Una Dieta Senzilla

Per capiscenu s'ellu pò pèrdite di u prugnu, pruvate d'utilizà una dieta: un ghjornu avete bisognu di cunsumà nimu di 1200 kcal. Avete bisognu à manghjà per un pranzu midnight-morning 200 g di questa frutta, è cusì manghjianu di 15 ghjorni. Ùn ùn solu perde u pesu, ma ancu di migliurà a cundizione di a vostra pelle.

Nova metodulugia

Oghje, a prugna china per a perdita di pisu hè assai populari, chì pò esse acquistatu nantu à Internet per u tipu di tè cun ghjustu o un cafe verde. Ci aghjunghje: una prune verde, una pratica di tè verde è lotus. I pruduttori recettanu manciatu à e persone chì anu sopra pisu, stinimentu è un gran quantità di toxine in u corpu. Apply it you need 1 pc. in a mattina è 1 in a sera. Justu prima di compra una droga, assicuratevi di a so qualità è cunsultate cù u vostru duttore.

Uni pochi più di opcions per dieti

A quantità di prumessu chì avianu bisognu à prumu in questa versione ùn deve esse menu di 1 kg per ghjornu. Per 4 ghjorni di sta dieta, pudete perdisce à 3 kg di pisci in excés. A quantità tutale di u fruttu hè spartutu in 5 comidas. In ssu ghjornu avete bisognu à beie 2 litri di liquidu, ùn pò esse solu l'acqua morta, ma ancu tè verde senza azucarera.

Questa opzione hè assai simplice ca una mono-dieta. Pudete manghjanu tuttu cù i zuccherinu, grassu, dolce è farina. A quantità di pani è di prudutti d'ole di zucchero à pocu grassu devandate esse limità à un minimu. Hè megliu da cocce a pane per un coppiu in u fornu o stufa. L'ultima volta hè permessa di manghjà micca più tardi à 7 ore. Dopu, pudete aduprà acqua o zucchero.