Calze nìuru Black

"Cosa à portà oghje?" - questa dumanziunità ùn anu micca stati fatta di dumandà una volta è di novu, affinchendu micca l'absenza di u vistimentu, ma u fattu chì alcunu trovanu troppu cundine in u vestitariu. È un pezzu in l'scelta di a robba hè spessu i scarpi chì anu compru cu l'argumentu "hà piaatu assai". Sfurtunatamente, per elli sbattinu i scarpi cù diversi deceta è u culore si garantanu chì seranu difficiuli di cunghjunghjini cù qualsiasi cose, ma i sapori neri neguziati in u cantonu di a tenda, per contrari, facilitate a creazione di un vistitu, perchè sò adattati per quasi tuttu.

À favore di i scarpi nìuri, ci sò altre cose:

Cumpari nuvole suede cun una hairpin

Calzini neri cù u piuviglie à u suede - una bella opcioni di notte, se ellu hà sceltu un vestitu di lace. In suede, ci hè una sombra di l'aristocrazia, è u coru irregulare di u materiale crea belli sfumaturi e negli. Invece di un sguardu simplice è chiaru di i scarpi, avemu un coloru volinu è chic.

Se parlemu di a scordura di i Calzature Suede, hè megliu dà preferenza à u metallu d'oru, è ancu culori azzurri, verdi è rozi.

Calzino lacrimone u biancu

Lazze u lattice negru nantu à u hairpin - hè una strada fatta in u stilu di a so forza è di una foglia d'agressione. Ancu u fattu chì i pezzi di u patante sò attivamente usatu in a industria di a moda è porta mudasthe mudiche chì ùn sò micca assuciati da a sessualità, i scarpi neri di laca nantu à l'hairpin still apply to the subject of the wardrobe of women sensual.

Per ùn vede micca curazione innevachjata, ponu stati culuriti di coghju in u biancu o rosso cù una ropa senzilla - jeans, calzini classic, camisole, blusas e capelli.