Suppositori vaginali cù iodu

A data, iucositori vaginali cù iodu sò spessu usati in ginecologia. Grazie à l'antisepticu è curativi di un tali cumpunente, sò fatteciate bè in malatii di una natura infatigiosa è infatigma. Cumpigliemu u so suppositori, chì cuntenenu iodu.

Quali suppositori cun iodu sò più spessu usati?

Se considera una forma di dosificazione, cum'è e candileri ginekològhjiche cù iodu, avete bisognu di nome di e seguenti droga:

  1. Povidone-iodine - hè spissu usatu in a prutezione giniculugia. A cumpusizioni di a droga includenu un cumplicatu di iblu polyvinylpyrrolidone. Sustanzu prumove a bona bundanza è battica attivamenti a maiò parte di i bacteria è fungi. Questi candele cù e iulani si usanu à ridivà di trisce.
  2. Ruvidon - pò ancu esse un esempiu di suppositori vaginali nantu à iodu. Questa droga hà comprobata in u trattamentu di varii formi di vaginitis, vaginosi bactrijali, herpes genitale, malatie fungi di u sistema riproduttivu, trichomoniasis.
  3. Iodotu - in a so cumuzzioni hè simile à a droga Povidone-iodu, ma hà un effettu antimicrobiale più grande. Specially active contra E. coli, Staphylococcus aureus, protozoa, fungi.
  4. Betadine - a droga hè basata annantu à u stessu iodu. A droga hà un effettu antimicrobiale è hè in più largu in u trattamentu di e malatie ginecologicu.
  5. Vocadin hè un altru nome per suppositori vaginali cù iodu. Hè antiprotozoicu (mene protozoa), antifungali, è ancu anti-antisépti.

Cusì, tutti i medicini da a lista di supra anu una cumulazzioni simili è di direzzione di l'azzioni è sò l'droga di scelta in u trattamentu di malatii ginekoloogichi infettivi.