U zitellu mena a so testa

Parechji vigilanti anu tiurentinu à andà in panicu, avè avè saputu chì i so figlioli sò un cumu impurtante davanti ad elli. Unu di i mutivi di a frustrazione di i genitori hè chì un zitellu chì mene a so testa. Vogliu assicurà immediatamente à mamma è dadu: stu cumpurtamentu hè tipicu di parechji zitelli à 3 anni. Stu effett cumuni cumencia entre i zitelli de 5 a 7 mesi è pò durà parechji mesi è anni.

Perchè u zitellu mossi a so testa?

Specialists, per regula, chjamanu parechji razze:

Cumu aiutà u zitellu?

Prima di tuttu, i genitori hanu da esse da perchè u zitellu hà tombu u so testa, è dopu, avendu eliminatu a raghjoni, pensate à cumu per esse ripetutivi di sta cumpurtamentu in u zitellu. Se u zitellu mossi a so testa o à sughjurnà, ponu esse aiutatu da un certu ritu di vaghjime: un bagnu bagnu è tranquillu, lighjate un conte di fata o eseguisce silenziu silenziu silenziu. Inoltre, mentre chì u dorme, pudete culminate à u pede o da volta, sarà salvata è mentre fusse a testa in un sognu.

U zitellu spessu tena u so capu da a mancanza di attenzione da i genitori, cusì hè assai impurtante per è sicuru d'avè suffridente. Pettite tutte e vostre cose impurtante è ghjucà cù u zitellu, abbia l'impastatu più spessu è dicenu cumu amu. Se ùn avete micca aiutu, pruvate micca di centru di l'attinzioni nantu à u cumpurtamentu di u zitellu è ùn l'hà micca scandalizatu, forsi ellu hè ghjustu. In questu casu, prutegge u zitellu da una ferita, è assicurendu chì vicinu à ellu ùn ci era micca cose chì puderia ferite male. Quelli parenti chì u zitellu mossi a so testa prima di andà in dormire vi cunsiglià per verificà perchì perchì i bagnu di u babbu per a presenza di vignaghjoli salimenti o studs, ma in nisun casu ùn cose micca u zitellu cù e cuscini è mantelli, solu creanu l'amuzioni à suffocazione, bumpers boni fini fissi nantu à i lati cunti.

Se u vostru figliolu fessi u so capu involutariamente, ùn hè micca ghjustificatu à i vostri tentatori di distractà da questa attività, ùn vole micca cumunicà, ùn si cuncentra l'ochju, questu puderebbenu esse u mutivu di chjamà u duttore, per esse chjappà a pussibilità di una violazione in u so sviluppu. E tali casu sò raramenti raru, ùn ti preoccupa micca annantu à u tempu, ma mostranu più attenti è preoccupa per i zitelli.