Varietà di Tomate di ripruvazione Siberiana

U clima spaziali cuntinentale di Siberia ubbligà ghjardinandieri locali per selezziunà selezziunate a manca per siveramentu. Dopu tuttu, hè di sta scelta, in u primu postu dependerà di a quantità di vindemii. Questu hè ancu s'applicà à a verdura chì avete amatu - u tomate. U ghjornu di u lume in i rigioni di u sittintri è curtu è e piante, cum'è assai di u sole, ùn prudenu di crescenu forte è sana. Per quessa, varietà di tomate di a sibirianu, hà destinatu à cultivà in a zona fredda, devanu necessàricamente una qualità impurtante - precocity. Dopu tuttu, solu per trè anni di caluri estivi, a pianta deve avè u tempu di sviluppà è cumincià à darà fruttu. Inoltre, per tutti i viticultori, u gustu di fruttu è u rendiment sò ancu impurtanti. Tutte e qualità stanu aspittendu i residenti di l'estivi da varietà di u pumadoru da a crescita di u Sibberu. Parlate in più di dettu di e varietà di i pumati chjamati per cultivà in i regions friddi.

I distingenti principali dâ variità

Prima di prucederà direttamente à a selezzione di e zicchini, avete da esse scrittu per quale scopi è in quali cunfizzi chì i pumati seranu cultivati. Alcune varietà mostra e so qualità megliu in l'invernamentu, l'altri in a pianta aperta. À ogni varietà parechji risposte per u cultivamentu sò datu, chì sò megliu d'observà s'è vo vulete acquistà una rica raccogliosa.

I pumati sò diffirenti di l'altru à a natura di u crescita. I variità indeterminate anu un tezziu putenti putente, chì ùn manca in u sviluppu. I varietori determinanti di u pumadoru da a cria siberiana formanu un arbulu chjaru, i inflorescenu è i frutti chì sò furmati simultaneamente. Quessi ultimi, com'è regula, sò più productivi.

Vale ancu dì per esse cumu a marca difiere di l'ibridi. Hèbridi sò acquistati per attraversà diverse variità, è sò assai avanzati di variità ordinali in termine di produtividade è unpretentiosità. Ma digià in a secunna generazione, una pianta perde i so proprietà, mentri i pumati varietali chì anu perseguite da un pruduttu per parechji anni.

U più beddu tomate per a regione sibirienne

Eccu alcuni exempli di i migliori varietà di u pumadoru da a ripruvazione Siberiana:

  1. "Velmozha" hè a varietà grandi variata da i criatori Siberiani. Credu chì deve esse in l'invernu. Cumenzarà a darete frutti dopu à 110-120 ghjorni, è u pezzu di un tomate pudete alcune 1 kg.
  2. A varietà "Gran Guirreru" vi permettenu di piglià ghiaqumi ultra-primi. U periodu di vegetazione hè solu trè mesi. Un fruttu maturo pò pense à 500 g.
  3. "Nastenka" si forma alcoves biscalli compacti è porta grandi frutti. Hè una di i meglius varietà per cultivà in invernatori o sottu refugghi di film.
  4. "Dubok" hè una varietà detergistale di rimettimentu di frutti resistente per u crescente in regioni sittintriunali cun un clima rusticu. Designed for open ground. Ùn àbbia paura di i pòpuli sfughjati. I frutti sò chjuchi, bè adattati per tinnunaraghju.
  5. A varietà "U misteru di a natura" hè distinatu da u so culore peculiar. Yellow outdoors è rosa in l'internu, questi pumati combina u megliu di dui tipi di tomate: qualità dietetica di variità gialla è gustu di zuccu di rosa. Puderanu a cugliera pò esse in 110 ghjorni da a nascita.
  6. "Nikitka" hè una varianti determinanti di u mediu varietale chì vi feranu da fruttu dopu à 110-115 ghjorni. U pomi di u prugettu lettu di u culore aranciu sò ideali per u cunsumu frescu è u salatura.
  7. "Ditta di a Madonna" sò determinante i pumati di primu ghjornu per un terrenu apertu o espunaggiuli di cinimatugugliu timpurali. A variità ripensata in trè mesi. I frutti sò petite rossi suciuti in piru.