U pattu di i cariglioli in u giardinu

L'insidia di i caracili è i braccialetti hè chì ùn avete micca vedle in a tarda, cum'è si sò in pusà in i rinculi friddi è freschi di u giardinu. Ma duranti a notte di questi "sliders" ponu impregnate a pianta à e foglie in i pianti cultivati ​​è distrughjenu a ripresa di staghjunzione. Per prevence cusì, a lotta cù i caracili in u giardinu deve esse effittivu, ma, se pudarete sparing.

Puggilamentu di cannellu in ghjocu per metudu miccanicu

U babbalu ùn hè micca pertendu à l'insetti odiatu, chì vulete sfacciate cum'è un scarabe di Colorado. Sò belli è bellissima criatura, chì inghjinde parechje à l'emozioni. Sò assai pupulari cù i zitelli. Eccu quandu vene u tempu per esse di unu di i so metudi di cumbattimentu di babbalu in u giardinu.

Fate à i zitelli per mette in un bucket o un vandale di tutti i carcòcculi li truvaranu in u giardinu. Turnu in un ghjocu, sicuru chì i zitelli li piaceranu. Tutti i cannedi culligati pòbbenu esse trasfurmati in u boscu più vicinu è liberatu.

Inoltre, per ricumpule i carcà ùn hè micca menu più effikau chì pò esse sapori è ranocchi, è ancu pani domestici. Hè bisognu à liberà à u giardinu, cum'è si pigghianu di manghjà stu prudutte cusì. Pigliate solu chì l'acelli ùn sianu nantu à a cerimonia cù i pruduzzioni è ponu scorciarli e scorce.

Parechji ghjardinaghori organizanu l'area di a trappula, chì stallate nantu à i chjudi di u cartone, plywood, saccheghje, oliatu in u reversu di u lattice rancide, u latti curdled o una solu sulidora di massa. I cannucchi cuglionu pò esse sbulitatu massivu da u giardinu.

Inoltre, e furmazioni fisichi in forma di catene chinu di l'acqua à longu u perimetru di leite, materiale poroso, seccu, tritughjite e cumpatitivi in ​​spazzunalu (cunti d'oghje, cunchali) pò aiutà ancu micca male. Pudete ancu aduprà a prutezzione di i pianta individuali in forma di rimi - fatti in casu è compre. Tutte queste mette prutege e pruteggiri e cultii culturali di attaccà u babbalu

Ma a quistione: hè pussibile di presciallu caracili nantu à a terraniu, a risposta hè ambigua. Tandu, per esempiu, pudete sfracerà tutti i persone cunttiti in u giardinu, ma questu avete da aiutà un pocu in a lotta, perchè prestu una nova generazione scorri da l'olii l'abbandunà. A cruelità ùn serà micca justificata.

U pattu di i cariglioli cù i rimedii tradiziunali

Ci sò assai modi populari, è quì sò i più populari di elli:

  1. In i posti di l'accumulazione di caragò, pour più di sali - sò improbabuli di surviglià quellu impattu. Solu bè cura cù i letti - u salitu ponu dannu a pianta culturale.
  2. A pianta in l'intredezione trà a mustarda, u timuru, u rosemary o a salsiccia - sti picculi pianti ùn pò micca tollerà i caragòni.
  3. Refrain le lettu cù serradiu o sprinkle u paese cun cendrerie - hà custrittu assai u muvimentu di babbalu in u giardinu.