Foxy tattoo - u significatu

Perchè parechje persone, u raghju hè assuciatu cù l'astuzia è a cura, ma ci sò parechji chì a veneranu. Ci sò diverse versioni di tatu chì rialighjanu stu trance è se ci hè un desideriu di decorate u vostru corpu cù questu patronu, avete bisognu di capiscinu u so significatu, chì, com'è cunnisciutu, i tatu potenu affettanu a vita è u destinatu di una persona.

Chì significà u fox tattoo?

Parechje persone cuncernanu à questu animali predanti in modu diffirenti, per esempiu, in Chine, hè cunsideratu simbulu di longa vita è di bona furtuna, per quessa l'utilizanu l'imuli cum'è amuletore . In u Giappunese, a figura di un raposo biancu hè l'embodiment de prosperità è una bona vita. Se in Giappone, una persona sceglie stu disignu, ellu vole à realizà a so putenza è a migliurà i so qualità. Un pilu di tatuu cù novi revi nantu à u bravu o altre parte di u corpu hè un simbulu di prosperità. Hè cresce chì u patrone di tali ornamentu portanu a ricchezza. Recomanatu per una sta fotografia è per l'affari.

Scandinaviani, a rapiena era cunsiderata di u sacrificu sagru di u Loki, perchè e persone dotate cù energia spiciale. U vittite tattoo nantu à a còscia è l'altre parte di u corpu sò stati fatti da i so maghi, magi è sorcerers. U Celti anu utilizatu una figura cum'è guardia contru diversi prublemi è periculosi. Hè ancu una rapprisintanza di saviezza è unori. Parechje persone crèdenu chì un tatuu di una scullata o grande volva permette una persona per entra in l'oltre. In Roma antica, u guasi era assuciatu cù u dimòniu di u focu, chì era mandatu da u infernu. Tali tatuaggi sò stati scelti per elli solu per i persone dipendenu a magia negra. L'egiziani antichi anu trattatu in modu negativu di u raghju, cunziddiu u simbulu di dissonazione, l'ipocrisia è vitu. Ci era in Egittu una variante più di un tatuatu - a dea Tolok in l'imaghjini di una foxa. Era cunzidiratu un intermediari trà u celu è a terra.

L'uriggini americani à questu animali predanti anu trattu diferentemente, perchè parechji cridiani chì si sviluppa in bonu bonu, l'altri vedenu in a volore u malu è a destruzzione. Hè per quessa per ogni città citadine americana, u tatuu possu una interpretazione diffirenti. Per trasmessa u significatu negativu di un tatuu, un ziteddu hè spessu illustrated with a cigarette or pipe, ma i punti sò agghiunciati à rapprisintà u latinu positius è l'astuzia. L'indi cunziddiranu questu animali predanti u prutettore di tutti i persone, è ancu un assistente in u trattamentu di parechje malatie. À u tufu wrist strughjò e volpi infatti da i medichi, i cacciaturi, i guirreri è di i chamoni. E i populi nòrdici cunzidiravanu un disegnu un simbulu di natura e una nova vita. Ancu à questu locu, un bracelet consistit di duas rapi era stuffed, questu indicatu una intuizioni prufeta, chì aiutau à revelà l'ingannimentu.

A fox tattoo nantu à l'antenatu o in qualche parte simbolizza ancu l'indipendenza, u wit è l'ambizioni. Per l'abitanti di Corea, questu animali hè a sessualità femminile è a continuazione di u genus. Per i peruviani, u tatuatu di una guinea personificava un guerrier. Un disattivu facilitava u so patrone cù intelligenza è forza. Parechji sanu interessate in ciò chì fossi di tattoo significa per e donne, è cusì per u sex fair, una figura cum'è un simbulu di luminosu, egoista è prudenza. Una zitella cun tali tatuu cunnosci a so valuta, è hè prestu per andà à u truccu solu per ghjunghje l' aiutu .

U tattoosi fodbi nantu à a perna è in altre parte di u corpu pò ancu esse vistu in l'omi chì sò indipendenti, riccifulda, intelligente è ambiziosa. Ùn sò micca paura di qualcosa è ponu truvà facilmente un modu in una situazione difficili. A figura di stu animale astuzia permette li i rapprisentanti di u sessu più forti à rinfurzà tutte e qualità. Perchè u foxu era cunzidiratu un animali ferrittu, i ferreri applicceru a so impresa in u so corpu per pruteggiri di quelli.