Cumu fà i fiori di colori per a decorazione?

Fiori - questu hè una di i ghjaccii più populari. U so usu ùn cunnosci micca frontiere - boxes è postcards, albums è chocolati, notebooks è di cartaforte ... Per suprattuttu, ci sò assai librerii in vendita, ma perchè ùn pruvate à fà per elli? Hè abbastanza per fà un pocu aiutu è imaginazione.

Cume facenu fugliale di carta da sè stessu - classe maestrale

I strumenti è materiali necessarii:

  1. I fiori di u Florimentu pò esse acquistatu in parechje manere - cutatu cù una macchina (cum'è in u mo casu), ordine o, una opzione per i principianti, fate un elementu di cuntrollu, cercle cù un lapis è tagliatu.
  2. Ricumenimpiammi i fiori durante 10-15 minuti in acqua.
  3. I fiori fissi scritti cun acque. Ùn hè assai brillanti, ma solu liggeru.
  4. Cercu avemu selezziunate parechji spruzzi di sfarenti sfumature, ma in una cullizzioni di culore è spruviari nostre fiori.
  5. Ùn aghju intesu quandu i fiori si stanu, trasfurmate uni pochi pezzi nantu à una paduletta è forme petali.
  6. Forse, abbandate i fiori finu à solu seccu.
  7. U travagliu cù e pinzi è spruzzi hè un ghjocu perchè assai affucatu è affittuusu, perchè sempre pruvatu à preparà e so fiori di parechji culori è ùn volenu à questu mumentu per un perdu più tempu.
  8. Quandu i fiori si secchi, hè megliu per sguassà l'excedente di pittura cun un pappu di carta - questu quì sottufettu u culore un pocu è ùn mancanu micca mancianu. Limpone i petali ùn deve moltu cura di micca tuccà.
  9. Dopu avè fattu tali fiorite parechji volte, pigliate a manu è apprezzà chì cumune hè di esse indipindenti di u serviziu di serviziu è per avè l'ornamenti desitati sempre à manu.

E sti fiori sò perfetti per decorate cartellerie .

L'autore di a classa maestra è Maria Nikishova.