I ghjochi per u sviluppu di penseru

Comu sapete, in i primi sei anni di a so vita, u zitellu sviluppeghja à un passu veloce, assorbendu più informazioni ch'è avè a so aprile in a so vita più tardi. In u stessu tempu u sviluppu di u zitellu deve esse versatile: incorpora un'entra fìsica è intellettuale, emotiva, mentale, prufila, creativa è moral. Tutti sti aspetti intricate trà elli, chì rapprisentanu cum'è un pienu u sviluppu harmoniu di u zitellu.

Involuzione in u sviluppu di u zitellu hè chjaru in a forma di un ghjocu, perchè u ghjornu, percece per ogni modu di appaghjà. Da questu articulu sarete infurmatu nantu à parechji ghjochi per u sviluppu di u pensamentu, utilizendu chì i genitori cuinzuri aiutanu i so figlioli avanzanu in maestà di u mondu in ghjiru. Hè avà nutatu chì per i zitelli di e diverse categurie di età, hè cunsigliatu di mantene i ghjoculi di varianti gradi di cumplessità.

I ghjoculi per u sviluppu di penseru per i zitelli à 2 anni

Li picciriddi, nanzu di principià per dumandà u mondu, sò assai attivamenti in sviluppu mudernu è fisicu. Per quessa, preferenni ghjucassi attivi, in quale tutti quelli cumpunenti sò cumminati. A funzione principale di u pensamentu di i zitelli d'sta età hè chì, prima di tuttu, deve cunniscenu i più elementarii cose:

Tuttu chistu hè nutatu à i zitelli in a vita di ughjettu è in l'attività di sviluppu realizatu da i genitori in casa o da i duttori in i primi scritti di sviluppu. A bona aiuta in questu ghjucate sò ghjoculi cum'è piramide, cubi, pilami, scribbili è bastone. Inseme à u to figliolu micca solu per ghjucà cun elli, ma per cumprà i vostri cumpagni. Per esempiu, dumandite ch'ellu trova u più grande è più chjucu trà tutti i cubbi. Fate quistione primurose: "Induve hè a bola rossa?" Chì ghjè a forma di un cub? "

In più di i ghjuculi, i zitelli anu adore parechji elementi "adulti" - utensili di cucina, robba, etc. Cum'è a lettura di u sviluppu, dumandate à u zitellu per aiutà, dicendu, cullà i cogni, sort out cubicchi, etc. Tali accicenzi sustinevuli in u pensamentu di u zitellu è, in più, capacanu e persunanti di fine.

Modi di sviluppu di penseru in i zitelli 3-5 anni

I zitelli sò in crescita, è elli ne hà bisognu di più praticanti sfidae. À questa età li piaciunu di cullitteti puzziche, mosaici, duminii di i zitelli, decorate disinni, ghjucanu cù u designer. Ci hè ancu attivita suciali: hè un desideriu di jocà rolini. Cusì u zitellu prova di truvà u so postu in stu mondu, Aprènza à cumunicà in u ghjocu. Pruvate di cunghjuntà i vostri fogghi in u ghjocu cù dolls, carichi o animali è "parlate" in elli in ellu. Pudete scurdate diverse scopi, facenu cunzunelli à l'altri, travagliu per e situazione prublema, ecc.

U sviluppu di u pensamentu creattivu hè un aspettu impurtante di u tema. Ancu se u so figliolu ùn sarà micca u sicondu Mozart o da Vinci, i cattivi creativi chì averanu sempre u piacè è u benefiziu. Appieghjanu appruduciazione di carta culurata è materiali naturali, sculturalite di plastilina è argilla, creanu compositi da u papier-mache, pittura cù culori brillanti, ghjucanu strumenti musicales di i zitelli.

Cumu sviluppà un pensamentu di u zitellu 6-10 anni?

Un zitellu di l'età di scola primaria hè una personalità attivata di sviluppu. Dopu questu ghjornu stessu prupone i fundamenti di u pensamentu astrattu è lògicu, puderia leghje, scrivere è cuntà bè. À questa età, com'è regula, i genitori permettenu chì u zitellu sviluppà in modu indipendenti, solu per cuntrollu u prucessu da l'esternu. A classi impurtanti sò purtati à e lezioni di scola è di l'attività extra-curricular. In più di studià (chì in u stessu hè u ligame cintrali in u prucessu di u sviluppu mentale di i scoli), i zitelli di urganizà, cù l'aiutu di i maestri, vacanze tematichi, quizesi è i partiti cullettivi chì sviluppanu pensamentu lògicu.

L'abilità di pinsà hè a principal diferenza per una persona è un animali. U rolu principali di i genitori hè di aiutà u so zitellu sviluppà un pensamentu in una forma ghjucattua, chì hè assai impurtante per l'educazione di un novu membru à a sucità moderna.