Calze Gladiator

2015 hè riccu di novità in moda. In particulare u sensu di u calzature. Eccu, ogni ragazza riceve à qualchì sughjettu speziale sottu u so pede. Sè parechje, deve esse nutatu calzini in u stilu di gladiatori, chì eranu cunnisciuti in a storia prima di a nostra era.

Veranu gladiatura - popular brands

U moddu primu veranu di sta staghjunau cunfirmatu novu a famiglia di precedente di i gladiatori di sandali di e donne. A più interessante hè chì ponu esse assai diversa. Basatu nantu à questu, pudemu dì chì i scarpi sò cumminati cù quasi ogni roba.

In cunsiderazione di più di qualchì parte di e marchi più famose di questi mudelli, in u primu postu, ùn serà micca superfluitu chjamà a marca Chloé . Chic, grazia è eleganza italiani - pò qualcosa qualcosa di e sandali, personificà a feminità inesubile?

Gianvito Rossi hà ancu piacenti cun sandali di e donne, gladiatori cù un lazzatori modellu à i ghjinochje. Inoltre, hà creatu sandali nantu à u cuncelu stabbellu pupulari "cube".

Una bella combinazione di lussu negru è oru preziosu. Staghjone Faustu Puglisi hà decisatu d'apre u schema di culore classico. Questu calzature hè un uttitu ideale ùn solu per un vestitutu strettu, un codice di vestimenta di l'uffiziu, ma ancu per una figura in u grunge style.

U culore metale hè sempri guadagnante è più veloce. Avà hè in ogni locu. Spécialmente s'ellu hè una quistione d'altri sandali-gladiaduri di Stuart Weitzman. In particulare, quellu calzumu addivintau u computtu principali di l'imaghjina in u stilu di u Boho. In più di u lustrule metallicu, a marca famosa hà decisu di portà qualcosa nova à u mondu di a moda è creà sandali, e sivi da quali sò casi trasparenti.

Cumu si scupreru di i scarpi Valentino? E elegante straps finti, cumplementati da i majestichi accessorii - chì àutru fà a donna di a moda? Inoltre, i stylists recommandé no avè a paura di spirimintari. Gladiatori ùn ponu accade micca solu per i ghjinochje, ma ancu à u nivellu di u ankle.

Cù que portà i gladiadores?

In vista di i scarpi à a bassa vitezza, vi venerà chì solu ùn hè micca solu assai cunfortu, ma ancu adattatu à alcuna figura. Se pensate un viaghju à a spiaghja, questi sti sandali sò ideali cù shorts. Per caminari, pareanu grande cun pantaloni o una sundress.

È, se parmu di ciò chì dà i stivali-gladiaduri nantu à i tacchi altive, da questu casu avete bisognu di acquistà un chiffon di lignu longu di ghjinochju. Aiutu à creà una imevirible imaghjina di una fioritura di colore è cù una cammisa in buttuni.