A moda di pruvà 2013

Autunnitoghju hè ghjuntu in u so propiu, dittendu novi imagine è stile. Disegnaturi di e casate di moda offeranu imaghjini stylish, impregnated da u clima di u vinu. Per quelli chì vulianu sognu di i tendenzi di a moda, i diseggiani hanu preparatu assai sorpresa. Cumplementu, cunzidiennu i modi di moda di u 2013 in più di dettu.

Autunno, arcu di Gucci, dicenu, prima di tuttu, cun cunsulazione. Couturier ci invita à mette in tessuti arghjintinu è cunsiglii. Un ghjuvatu catupechju culu, pantaloni strette è calzati bassu, una chjaga curta è un caprettu largu chjappu creà una stile stylish. I stylistici prupone à mette una borsa in cima di un colpo di pelle, anche l 'opira reverse hè pussibule. In una tendenza multiplu. Unisce texturizazioni interessanti è draperi. Un altru pruvendu di Gucci più feminine ponu suggerisce chì combina una chjucca cù u collu di lignu cù longhi longu è una mini faldella. U listessu chjappu è borsa, hà imbruttatu cù a pelle, rende un bagnu à l'imagine sana.

I arcu di u 2013 oghje da Dsquared sò lighjate di culori di u culore più notevitanti: aranciu, rosso combinatu cù ligne di staghjunghje sosighda da u ghjinochju. L'imaghjini sò cumplementati da i cascia cù i campi stretta è i scarpi di l'estate cù calzini longu.

Fur

A cipolla di vaghjimu è l'invernu 2013 incù i prudutti Oghje cura di i capelli animaliistichi à mezu à u mezu di u ghjinochju, chjappu cutucatu cù un cinturallu - questu hè u mudellu rappresentata in a cullaburazione Gucci 2013-2014. L'armari di pelle sò sempre in u dumande è populari stu cadutu. In cumbinazioni cù i pantaloni strisce è un quatcherino, stivali o stivali d'altri ponu fà pussibule creà un sette favurè per un passaghju còmpiu.

Focus on details

Disegnaturi offerta di prestu particular attention to detail. I buttuni grossi di metalli, borselli di forma insolitica, un capelli interessanti o cintura - sti elementi sò prisenti in tutti l'arburate di fiori di moda. I disinfettori hà avutu una cura particulari à i cinture è cinture . Hè abbundante in tutti i cullezzione. Strettu è largu, un culore è decoratu cù tutti tipi d'elementi, cinturari accumènanu quasi ogni settore di vestiti.

A cullizzioni Moschino di u Love Moschee offre interesanti duminii di moda in u 2013-2014. In più di i chjappi originali è i capelli, una bandata elastica cuntrastante di calcutti di lignu, sopra u bota è un saccu cù un grande patru attrae l'attenzione.

Fans di l'elegance française devenu attentà à l'ochji di u ochju di moda 2013-2014 in a coletta di Sonia Rykiel. I vistiti è capelli di ucechju, i cardigans di mohair longu sò esattamente ciò chì duverebbe in u castagnu. Molti mudelli di cuirti è pilia. A cullizzioni hè interessanti, è à u stessu tempu hè portable. Questu facenu a marca un favicu di assai donne di moda. Sta cullizzioni si cuncende nantu à buttoni cuntrastanti enormi.

Color

Comu in u casu di tessili, u chip principali 2013-2014 hè una cumminazione. Abbiglii, capelli e caprini ùn deve esse micca monocromà. Abballu biancu cù lampa negra o màniga di un altru culore. Avemu vede tali varianti in quasi tutte e cullezzione.

In i cullezzione di Moschino, in più di culori brillanti, i sacchetti di i borselli, colli, braccialetti, oru è emblemi culurati sò cuntrastati. U preferitu di u podju hè grisgiu, in tutta a so diversità. Oghji attualità di marrone, bordeaux, blu. Ouri è fidelità ricorda di l'invierno. In quantu à stampi è mudelli, a tendenza è culori animaliistichi. Situazione di rimborsu, ma hè ancu impurtante di verdura. A tendenza di a staghula 2013-2014 hè a cage. In ogni cullizzioni di e casate di moda ci sò mudelli cù stu patronu unpretentiosu. Una cellula pò esse in tuttu. Un mantellu in una gabbia, una falda o un sacchju, una pulseira o ancu una decorazione nantu à i scarpi. Tutte lotti di moda sò accumpagnati da stu patronu. Un grande celu di u veru hè sustituitu da una più chjuca. Eccu sò l'arette stylish of autumn 2013.