Seconda shift in a scola

Parechji di i genitori facenu a necessità di insignà u zitellu in a scola in u sicondu shift. Questu ùn hè micca sempre a decisione di i genitori stessi è u desideriu di i zitelli, più spessu hè una necessità per parte di e istituzioni educate. Cumu puderà cumercià u regnu di u ghjornu di u zitellu annantu à u sicondu shift, perchè ùn ùn hè micca straccu è avà u tempu d'amparà bè, avemu dicu in stu articulu.

Studiate in u sicondu cambiamentu

I paisani di i scoli chì anu studiatu nantu à u sicondu shift negativamente in relazione à a nova routine di ghjornu, cum'è quandu, secondu elli, provoca assai incusazioni. Inoltre, i genitori tieghjani chì i zitelli sò stancu, è avè a ricerche di i circles per stu periodu. I particuliermenti, anu cuntu chì, in u sicondu turnu, u zitellu poni studià successivamente, avete u tempu di restu è aiutà à a casa. Tuttu ciò chì hè necessariu per quessa hè fatta hè di strutturà apposta u regnu di u ghjornu di u zitellu.

Day regimen for the second shift student

Trà i priorità per scheduleru un zitellu chì studia in u sicondu shift, pudemu avè nutatu:

Aduprà a mattina di scola d'alumna hè megliu incù carricu. Ella dà una occasione di svegliu è vintu. Waking up at 7:00.

Dopu a chjappà i prucedure i sanitarii, pulizziari l'abitazione è u colazione.

In a vicinanza di 8:00 a scola ci deve aduprassi i travaglii. Cunsiderate averebbe spuntatu chì per a preparazione di lezioni da i zitelli di e classi junioru circa 1,5 à 2 ore, mentre chì i studenti di u battaghju passanu 3 ori di travagliu.

Da 10:00 a 11:00 pienghje u tempu libre, ciò chì puderanu gastru nantu à a facenzi di a casa o di l'hobbitie, è l'utilizza ancu per andà in l'alloghju.

A lunch à u zitellu ogni ghjornu deve esse à u listessu tempu - versu 12:30. Dopu a cena, u zitellu andò à a scola.

Quandu u sicondu sciccareddu accumenza, hè determinatu da u schedariu di a scola, per regula, hè 13:30. A classi in a scola, secondu u schedariu, andate finu à 19:00, à a fine di u zitellu andà in casa.

Dopu à una ora, i studienti di u sicondu shift hà l'occasione di piglià un passaghju, in a scola primaria di questu tempu un pocu più. A 20:00 u zitellu avà deve cena. L'appressu duie ore hà impegni à e so passatempi, preparendu a ropa è i scarpi pè u ghjornu dopu è eseguisce prucessi di sicurezza. À 22:00 u zitellu dorme.

Duranti u sicondu viaghju, ùn hè micca cunsigliatu per fà i so scole di a scola, postu chì u corpu di u zitellu hè soprappiatu sopra à quellu tempu, è ùn pò micca assorverà a bona información.