Moschea Soofie Masjid Butha Buthe


In u Regnu di Lesoto , circa 2 millioni di persone viranu. Bastamente hè u populu di soto (basuto). Quasi tutti sò di a fede cristiana (in particulare cattolici), è solu di u 10% di a pupulazione seguitanu una religione diversa. Certi sò stati fiducii à e credenzii tradiziunali africani (animalismu, fetishismu, cult ancestor, forze di natura, etc.), arcuni addivintaru cummincianti di l'Islam. È se sì un musulmanu, pudete visità a sola mezchezza in Lesoto - Soofie Masjid.

Un pocu di storia

A Cappella Soofie Masjid Butha Buthe era custretta in 1908, quandu u regnu di Lesoto era sempri un protettoratu di Busutoland. Ancu u nome di u fundatore - Hazrat Sufi Sahib - hè stata prisma. À questu ghjornu, ghjunse in una forma rinnuvata - in u 1970 si sviluppau un focu è anu distruttu parziale. È in u 1994 a mosche era reticulata.

Aspettu

Probabilmente avè averà u turista è dicenu chì Lesoto hè unu di i paesi poviri in Africa. Ùn cielu un edifici di luxurii è strutturi colosali. U valore principaru di stu paese per un turista - sese cristianu, un musulmanu o un aderente di qualche altra religione - hè a so natura. Allora ùn cume una cosa più da u naturale. L'apustica assai di a mezchezza in questu paese hè un miraculu. Cusì, vi vede un edifici di una sola storia cun un minaretu bassinu, tradiziunale curone cù simboli di l'Islam - una luna è una stella. È a so vicinu hè un altru punteddu di Ungheria - l'undu cimiteru musulmano.

Induve hè situatu?

Se vulete riesce u risicu è visita a so Moschea Soofie Masjid, pudete avè da andà à u paesi di Buta-Bute . Hè megliu avvicinassi da un caru pagatu, ma ricurdate chì e strade sò terribili. A distanza da Maseru à Buta-Bute hè di circa 130 km è hè necessariu di passà longu u cunfini cù Sudafrica à u norustu.