Kubba al-Baadianu


U statu di Maroccu hè un veru adornu di l'Africa di u Nordu. In u so territoriu sò spargugliati è prisuttiu in diversi livelli di attrazione di assai antichi cità antichi, religiosi è religiosi. Inoltre, certi sò sò publicati per casu, perchè for centuries foru sipilluti sottu capi di l'edifici superiore e case. Dicinu l'unicu Kubba al-Baadiyin.

Introduzzioni à Kubba al-Baadianu

Per principià, in i libretti pò ancu truvà, apparti u nomu ufficiale di Kubba al-Baadiiyin, Kubba Almoravidi o al-Kubba al-Murabiti. Ùn vi scantatu, quessi sò tutti i nomi di u stessu edifiziu crescente, per u modu, u più anticu di a cità imperiale di Maroccu , Marrakesh . L'archeologi è i stòrici crede chì Kubba hè l'unicu specimen chì hà surviviu in questa cità, relative à l'architettura di l'almoravidi. Una volta un tempu, in u XII seculu, Kubba era parte di u palazzu d'Ali ibn Yusuf, ma ùn hà micca survivedu à i nostri tempi. U santuariu, anche si ha statu l'statu di un oggettu religiuu, ùn hè micca usatu per u so destinazione. Hè un piace un museu libbiratu, l'esibizioni archeologica più preziosa chì hà hà surviviu à questu ghjornu.

Ciò chì vede?

A custruzione di a Kubba hè una struttura reticulata cù una piscina, induve l'abuluzioni eranu previamente realizati. Quì ci hè una cisterna in petra scurza è una fontana pratica. L'estructura di u santuariu hè in dui livelli, tutta l'edificiu hè fattu di ladrone è di petra, l'ingressu è i finestri sò una struttura archede. U siconettu hè imbruttatu cù denticulate, è a cupola, decorata in archi crosche è mudelli, hè ancu visibile, in termu di una stella-like one.

L'internu di u bastimentu hè peculiar in quantu a cupola hè una doppia còglea, anche si sta categuria hè cunsiderata populari in u paese orientale è arabu. Ci hè chì a cuscenza di l'arcu hà assicurata chjamata cum'è una bella fiore, tuttu falla bè cù l'ornamentu vegetale nantu à i muri. U tagliu di u tagliu ornamentali di u santuariu reprise in fondu à i motivi di a pianta: palme, foglie, rosetti, etc. In u scavu, anu trovanu macchi di vitru colore, ma ùn eranu micca cunservatu.

Cumu ghjunghje?

Per principià, in Maroccu, quasi ogni resident vi diciarà, almenu a direzzione versu i posti dumandati, quali sò i costi . Focus on u mapa di Marrakech : avete bisognu di una strada o un bazar cù un nomu cumuni Barudiyin, u custruitu di Kubba si trova pocu vicinu à u Ryu Asbestu Strada. Ma l'opción più còmicu per qualsiasi turismu serà un taxi. A cosa più piacevuli hè chì, à disprezzu di altri santutarii di Maroccu, l'al-Baadi'iyin hè permessu di Kubbu per i musulmani, ma di tutti chì vulete.