Giardino, andaluces


Unu di i lochi più interessanti in a capitale di Maroccu hè u giardinu andaluzianu. In u Rabat stessu ùn sò micca assai posti interessanti - trà i più impurtanti sò u Minarete di Hassan , l' antica cità di Shella , u Palazzu Giulidiu, u Mausoleo di Mahoma V. è a fortezza di Kasba Udaiya - chì hè per quessa chì u giardinu Andalusianu si trova una merezzione di piacè di i turisti. Scupremu dunni questu locu è ciò chì pudete vede.

Chì ghjè interessante nantu à u giardinu andalu di Rabat?

Dopu l'altitudine mure di culore ocre, chì nantu à l'internu sò cuparti di loach e bougainvilleas, vi vede un oasi veru di vita. A tanti pezzi sò piantati in u giardinu. Eccu i palme, i cipresi, l'arbuli di lignu, l'aranciu è u limonu, i làssuli, u ghazal, è ancu tutti i tipi di fiori chì sò solu nantu à u territoriu di u Maghreb - solu à 650 varietà di flora. Questa varietà hè megliu sirvutu da u clima Mediterraneu di Rabat. L'aria tutta l'ortu hè imbruttata in forma di nivuni diffirenti di terrazze, chì falendu à u fiume.

In inizialu, u giardinu hè stata fundatu com un prughjettu di u giardinu per l'Università Naziunale di Agronomicu Ricerca, oghje hè un locu traditu di restu per a populazione lucali è visitanti.

Invece ancu chì u giardinu Andalusianu era custruitu in u XX sèculu, dà l'impresione di una struttura antica antica. Ma, un modu o un altru, u so territoriu hè in cundizione eccellenti, dopu à tuttu, è finu à questu ghjornu, cundisceranu, mantene a limpieza è l'ordine. A strada, sta fita hè di listessa in l'UNESCO, unu di i jardini botani più validi in u mondu. Hè interessante chì assai paesi vivenu quì, cumprese i cigogini è i misgi. Ci hè sempre una atmosfera tranquilla è pacifica, chì cuntrastu bè cù l'impegnu centru di a cità moderna. Giardinu Andaluzianu di Rabat, da a strada, hè abbastanza petitezza - hè un locu ideale per si prisintà in silenziu, medite, pensendu à l'eternu è rinfrescu da l'affullante vita di a vita di a vita di a cità.

Inspection of the garden hè beni cumpratu cù una visita a l'Udaïa Caspian vicinu, è u Museu di l'Arte Maroccu si trova in u giardinu. Inoltre, ci hè una cafe-pasticceria chì pò avè un muccugno di dolci dolci cunti per i ricetti nazionale è ed è tè di u mettinu tradiziunale. Ci hè ancu una chjesa di observazione cù quale pudete amparà i boni vista di l'oceanu.

Cumu per andà in u giardinu andalu ...

Viaghjà circa à a capitale di Maroccu, fate puru verificà u giardinu andalupe. Hè facilmente accessibile per l'autobus di a cità - avete bisognu à vultà à l'Arret Bar El Had Stop. A mantenenu in mente chì hè megliu cummincià l'inserzione di u giardinu da a cima di questu, svantaghju annantu à u fiume. Inutili, scogliarru a via Al Marsa ùn seranu micca fàciule, in particulari in tempore calore.

Ntantu à u ghjardinu Andalusianu, in a parti di u tramuntana di Rabat, ci sò parechje hotel à una volta. S'è stà in un di elli, pudete andà à u giardinu è cammina. Se u vostru hotel si trova longhi da a parti storica di a cità, pudete andà à l'attraversu è à u taxi.