Museo Archeologicu (Rabat)


Per una bona tradizione in u mondu, in a capitale hè un museu cù a cullizzioni più larga di tutti i tipi d'artifacti purtati di tutta a campagna. U Museu archeològicu Maroccu complements Rabat è crea l'effettu di l'immersione instantània in a storia viva di l'statu. Andà à u museu ùn vi purtaranu assai tempu, ma vi darà u cunniscenzi nicissarii nantu à a cultura di u paese à chì vinianu. In modu, u tarifu d'accessu hè più una tarifa simbolica, perchè per un turisticu di u prezzu hè una grande ottata per diversificà u viaghju è vede cù i vostri ochji chì i scuperte più significanti.

Un pocu di storia

I primi espritti appareru in una stanza di una chjuca custruita in a prima metare di u XXu seculu. Eccu eranu colti di pre-islamicu è preistorichi è stati scuperti per archeologii in Volubilis, Tamusida è Banas. In u 1957, a cullizzioni di collezzione era significativamente ampliata cù novi esposi, è u museu hè stata datu l'statu di statu.

Dopu u ricunniscenza di l'estatus naziunali di u museu, ci hè statu cambiamenti pà megliu. Tutti i cattivi sò disposti in ordine cronologicu è in una basa tipica.

Chì vedi in u museu?

A piantazioni di u Museu archeològicu di Rabat in Maroccu hè accettatu generalmente d'esibizioni tempuranee nantu à ogni modu di temi stòrichi. Ci ponu esse fotografii simplici è dipinti, è mudelli sanu è sculture. In corsu cù l'esibizioni, a pianta hè occupata da exhibiti di culturi pristòrici. Bastamente sò estes prudutti di petra, sarcophagi antichi, ceramica è arrows chì e persone anu longu à survival. Fighje l'articuli articuli, tutti quelli sò i frutti di u travagliu manidu labore di l'omu anticu è a so bona imaginazione. I cullizziunità preistorichi più preziosi sò quelle di Acheulian, pebble, cultures Mousterian e Atterian. A strada, i tracci di l'ultimi si truvaru solu in Marocco, è in nisunu altru.

Di sicuru, in u museu, assai attente hè pagatu à l'archeologia islàmica, tk. L'Islam era e resta a religione statale di Maroccu. Una parti cunzidenza di l'exposition hè occupata da articuli da l'epica prulamica è romana. I trovi indicanu chì ci eranu relazioni di relazioni attivi trà l'abitanti lucali è e regioni Mediterraniani. Inoltre, ci sò parechje platti diffirenti è altri elementi di casa, in quantu a decorazioni militari è i decorazioni militari romani.

U museu archeològicu statali presume una coleczione significativa di sculture di bronzo anticu. L'orgogliu principali di a cullezione hè a statua di "Ephebe, Coronatu cù Ivy" di u primu seculu AD. E Ephebe sò i ghjovani omini di a sucità antica greta chì anu aghjùscenu a età adulta. A sculture leghje una fascia in a so manu lefte è, cum'è u nome implica, cù una corona nantu à a so testa fissa di ivy. Sculture in marmo in impurtanza è quantità ancu occupanu quellu di l'ultimu postu in u museu. Tutti sò culligatu in una cullizzioni separata. Hè stata basatu annantu à stati di i diesji egiziani è romani, per esempiu, Anubis è Isis, Bacchus, Venus è Mars. Particularmente preziosa sò l'sculture "A capicucina di u zitellu Ungherese", "Silenus sings" è "Sphinx".

Cumu ghjunghje?

Pudete ricevi à u museu archeològicu di Rabat in parechji manere. A manera più faciule di piglià l'autobus cità è accadiu à Mule Assan Avenue. Inoltre ùn hè una occasione di vultà à u museu direttamentu da l' aéroportu , ancu cù busu. In questu casu, avete bisognu à l'avventura Moam V. Pudete utilizà u tranchierone sè truvate unu di e ferma. In generale, ùn hè micca scassatu di trasportu pùbblicu à a cità. U museu stessu hè situatu nantu à a Rue al Brihi Street, ghjuntu dopu à a mezquita As-Sunn.

Ancu s'ellu ùn hè micca forte in a storia, pruvate d'allatta un pocu di tempu per visità u museu archeologicu principali di u paese. U museu ghjiru à ghjornu da 10 à 6 ore. Ci hè chjusu solu i marti.